Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:01:59 GMT

راه‌اندازی گشت ساحلی پلیس در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۵۸۵

راه‌اندازی گشت ساحلی پلیس در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از راه‌اندازی گشت ساحلی پلیس در رودخانه دز از قسمت ساحل پارک تفریحی دولت تا منطقه چال کندی در بخش شهیون این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ روح‌اله گراوندی اظهار کرد: با توجه به جاذبه‌های متنوع گردشگری دزفول، همواره این شهرستان در فصل تابستان پذیرای مسافران و گردشگران به ویژه در ساحل رودخانه دز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا نیروی انتظامی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با معضلات اجتماعی، گشت ساحلی را راه‌اندازی و فعال کرده است.

وی افزود: به علت تراکم جمعیت و سرازیر شدن مسافران در سواحل رودخانه دز، بیشتر فعالیت گشت ساحلی پلیس در روزهای پایانی هفته خواهد بود البته در سایر روزها نیز پلیس، فعالیت و گشت‌زنی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی دزفول خواستار مشارکت بیشتر مردم با پلیس جهت ارتقای امنیت، اشاعه ارزش‌های اسلامی و  برخورد با هنجارشکنان در ساحل رودخانه دز شد و گفت: پلیس همواره آماده خدمات‌رسانی و کمک‌رسانی به عموم مردم و مسافران است.

گراوندی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و هنجارشکنی در ساحل رودخانه دز مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و قطعا پلیس با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه خوزستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره  در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر  با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوانی 28 ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد برای تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان وجوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه