Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه وزارت راه به راه‌های مواصلاتی و روستایی غرب مازندران، گفت: تعریض محور عباس آباد - کلاردشت با کمبود اعتبار مواجه است. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تنکابن با اشاره به سفر روز گذشته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به تنکابن و رامسر، اظهار داشت: متعاقب پیگیری‌های گذشته در خصوص احداث جاده تنکابن ـ قزوین ـ الموت که مورد مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته بوده رئیس محیط زیست کشور به غرب مازندران سفر کرده چرا که حساسیت به منابع طبیعی و محیط زیست شمال کشور به مراتب بیشتر از سایر نقاط کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ایرادات احداث این پروژه ملی این بوده که منطقه حفاظت شده الموت در مسیر جاده احداثی قرار گرفته که مقرر شد با جابه‌جایی مسیر ادامه فعالیت برای احداث انجام شود.

این عضو کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایراد دیگر در احداث محور تنکابن - الموت - قزوین این بوده که در یال شمالی ـ جنوبی آن منطقه حفاظت شده ارسستان وجود دارد که باید جابه‌جایی مسیر صورت گیرد چرا که احداث جاده در کنار رودخانه برای احشام سخت و شکننده خواهد شد.

جاده طبس به یزد حادثه خیزترین محور خراسان جنوبی شناخته شدتصادف‌های مرگبار در جاده پلدختر به خرم‌آباد؛ 4 پل معمولان در سیل تخریب شدیک ریال هم بابت خسارت به حوزه جاده‌های خوزستان پرداخت نشده است

شریعت‌نژاد با بیان اینکه دیدار گروه‌های مختلف در کشور برای اقناع کردن معاون رئیس جمهور جهت صدور مجوز احداث پروژه ملی تنکابن ـ قزوین ـ الموت  کارساز نبوده است، افزود: بنده به  عضو ناظر مجلس در شورای عالی حفاظت محیط زیست این مهم را پیگیر شده و ماحصل آن بازدید میدانی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از پروژه مورد نظر بوده است.

وی با اشاره به اینکه رئیس حفاظت محیط زیست موافقت خود را با تعریض قطعه 6 این محور را صادر کرده چرا که تعریض آن خسارت چندانی به زیست بوم منطقه وارد نمی‌کند، افزود: همچنین مجوز آسفالت جاده مسیر صادر شده و  مجوز احداث تونل در قطعه بعدی نزدیک مران  برای روانسازی ترافیک از سوی رئیس محیط زیست نیز صادر شد.

این نماینده مجلس با اشاره به بازدید استاندار مازندران از محور عباس آباد ـ کلاردشت، تصریح کرد: اعتبار مصوب برای آسفالت راه روستایی عباس کتی محقق شده و به‌زودی آسفالت این مسیر روستایی انجام می‌شود.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه دولت با کمبود بودجه اعتباری برای اجرای پروژه‌های راهسازی مواجه است، گفت: از آنجایی که محور عباس آباد ـ کلاردشت پروژه ملی بوده و  احداث آن زمان‌بر است، دستور تعریض محور عباس‌آباد تا ماشال‌آباد از سوی استاندار به معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران صادر شده است.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی، چیدن گونه‌های گیاهی از جمله ریواس و گیاهان دارویی در مناطق حفاظت شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه حضور بدون مجوز مردم در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، موجب اختلال در امنیت منطقه و انجام وظایف محیط بانان، ریختن زباله و آلودگی زیست محیطی و روشن کردن آتش و افزایش احتمال آتش سوزی در منطقه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: از کانال‌های خبری و تبلیغاتی در فضای مجازی خواهشمندیم به هیچ عنوان با انتشار فیلم‌ها و تصاویر از ریواس چینی در منطقه پلنگ دره، مردم را نسبت به انجام این عمل غیرقانونی تشویق و ترغیب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • بهترین گاز برای کولرهای گازی چیست؟
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران