Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قیمت عمده فروشی انواع محصولات کشاورزی حاکی از آن است که سیب زمینی با کاهش قیمت نسبت به هفته اخیر در رنج ۴ تا ۵ هزار تومان قمیت دارد و هر کیلو سیب زمینی ممتاز ۶ هزار تومان فروخته می‌شود. تاریخ انتشار: 12:00 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۶۱۰ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بررسی قیمت عمده فروشی انواع محصولات کشاورزی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو سیب زمینی با کاهش حدود یک هزار تومانی در رنج ۴ هزار تومان تا ۵ هزار تومان قرار دارد و هر کیلوگرم سیب زمینی ممتاز ۶ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین قیمت پیاز نیز در مقایسه با روز‌های اخیر با کاهش نسبی همراه بود به طوریکه هر کیلو گرم پیاز زرد بین هزار تا ۲ هزار تومان و پیاز ممتاز ۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.   در بین میوه‌ها هر کیلو موز بین ۹ تا ۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود و برای هرکیلو موز ممتاز باید ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه پرداخت کرد.   قیمت عمده فروشی هر کیلو انبه بین ۱۴ تا ۱۸ هزار تومان و انبه ممتاز ۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.   جدول قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران:  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت محصولات کشاورزی سیب زمینی بازار میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۸۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول