Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سراجق پیش از ظهر شنبه در بازدید از خبرگزاری مهر با اشاره به برطرف شدن مشکلات جشنواره «شهروند برگزیده» همدان نسبت به سال نخست اظهار داشت: امسال کارگروهی تشکیل شد تا بتوانیم با بررسی نواقص اولین دوره برگزاری این جشنواره؛ با کمترین حاشیه و به نحوی که عامه مردم راضی باشند این جشنواره برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال مانند سال گذشته قرار نیست شهروندان را به صورت قشری انتخاب کنیم بلکه ملاک اصلی عامل به وظایف شهروندی بودن است که ۹ شاخص را مدنظر قرار داده ایم.

دبیر جشنواره شهروند برگزیده همدان بابیان اینکه یک هزار و ۶۲۵ نفر برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: تاکنون ۱۵۰ پرونده تکمیل‌شده است.

سراجق بابیان اینکه بخش عمده‌ای از افرادی که ثبت‌نام‌شده‌اند توسط دیگران بوده و بسیاری از این نفرات با توجه به اخلاصی که دارند راضی به حضور در این چالش نیستند اما با همه این نفرات تماس گرفته‌ایم تا برای تشکیل پرونده حضور پیدا کنند، گفت: امسال ۱۲ نفر به عنوان شهروند برگزیده در بخش عامل به وظایف شهروندی و ۸ شهروند نیز در بخش ایجاد نشاط شهروندی در سطح شهر انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به داوری‌ها در این جشنواره بیان کرد: کمیته داوران ۷ نفر متشکل از اعضای شورای شهر، قائم‌مقام شهردار همدان، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان و کارشناس ارشد است.

دبیر جشنواره شهروند برگزیده همدان عنوان کرد: اختتامیه جشنواره شهریورماه هم‌زمان با روز همدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4670727

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم

همزمان با فصل بهار شکفتن شکوفه‌های درختان در کوچه باغ‌های روستا‌ها و شهر‌ها خودنمایی می‌کند. این فصل زیبا و رنگارنگ بهانه‌ای برای سفر به گوشه و کنار کشورمان است تا از زیبایی‌های آن لذت ببریم.

باغ های گلابی روستای تکه از توابع شهرستان نهاوند استان همدان نیز با شکوفا شدن طبیعت بهاری زیبایی به این روستا بخشیده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی را به نمایش گذاشت که ملاحظه می‌کنید.

منبع: حسین سهرابی - همدان

بیشتر بخوانید:

شکوفه‌های چشم نواز درختان لارستان به وقت بهار + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • شهروندخبرنگار،عدم تکمیل زیرساختها در نقده
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد