Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در پایان رقابت های اوزان 75- و 84+ كیلوگرم شانزدهمین دوره رقابتهای كاراته قهرمانی آسیا، تیم ایران به 2 مدال برنز رسید.
به گزارش آریا به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که با حضور 340 کاراته کا از 33 کشور در شهر تاشکند ازبکستان پیگیری می شود، صبح امروز در وزن 75- كیلوگرم بهمن عسگری در جدول شانس مجدد غلام عباس سعادی از پاكستان را 2 بر صفر معژغلوب كرد و در دیدار رده بندی با غلبه برداستونبك اوتابالایف ازبكستانی به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او روز گذشته ابتدا 9 بر یک یی ژو وانگ از چین را شکست داد. سپس 6 بر یک از سد دانشکومار سلواکومار از مالزی گذشت و در نیمه نهایی 2 بر یک مغلوب کن نیشیمورا از ژاپن دارنده یک طلا و یک برنز کاراته وان های 2019 و عنوان سومی جهان در سال 2018 شد و به گروه شانس مجدد رفت.
در وزن 84+ كیلوگرم هم سجاد گنج زاده با برتری 5 بر 2 مقابل نماینده قرقیزستان صاحب مدال برنز شد.
در مسابقات روز گذشته، گنج زاده ابتدا 4 بر 2 مینسو جانگ از کره جنوبی را برد سپس 3 بر صفر سامانروی آرول وران از مالزی را مغلوب کرد. در مبارزه سوم پرمان ایشانوف از ترکمنستان را 5 بر صفر شکست داد.او در نیمه نهایی مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن 60 – کیلوگرم، مجید حسن نیا در اولین دیدار 6 بر 2 راجا یانفو از هند را برد و در دومین مبارزه 5 بر یک مقابل صدرالدین سایماتوف ازبکستانی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه نماینده تركمنستان را 8 بر صفر برد اما در دیدار رده بندی 3 بر 2 نتیجه را به حریف كویتی واگذار كرد و به مدال نرسید.
در وزن 55- کیلوگرم، رضا روشن پس از استراحت در دور اول، دور دوم یک بر صفر گاتام سائود از هند را برد و در ادامه با همین نتیجه مغلوب آندره آکتائوف از قزاقستان شد و به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.او در این گروه ابتدا نماینده كامبوج را 2 بر صفر برد و سپس 4 بر 2 نتیجه را به نماینده مالزی واگذار كرد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.
در وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین دیدار پس از تساوی 2 بر2 در وقت قانونی مبارزه مقابل تی هونگ دین از ویتنام برنده تاتامی شد. سپس 3 بر 2 نتیجه را به میهو میاهارا از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال 2018 واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. در این گروه ابتدا حریفی از چین را 8 بر صفر مغلوب كرد و در دیدار رده بندی 5 بر 4 مقابل حریف چینی شكست خورد و به مدال نرسید.
در وزن 68- کیلوگرم، زهرا یاوری در اولین دیدار مقابل جورجیا زفانیا از اندونزی بعد از تساوی 6 بر 6 با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف به فینال، او هم به جدول شانس مجدد رفت.
او ابتدا در حالی كه از حریف تركمنستانی 5 بر 3 عقب بود با هانسوكو شدن رقیب برنده تاتامی شد و در دیدار رده بندی 6 بر4 مقابل حریف ژاپنی شكست خورد و به مدال نرسید.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاراته قهرمانی آسیا گنج زاده عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!