Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس میرزاد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: شهدا نه‌تن‌ها الگوی یک نسل بلکه الگوی یک ملت و سرزمین هستند که همواره باید به جایگاه ارزشمند آنان توجه ویژه نموده و مرا سمات بزرگداشت این عزیزان هرسال شایسته‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت معرفی شهدا به نسل‌های جوان گفت: برای معرفی شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا باید از تمام امکانات موجود در استان استفاده کنیم و در این راه باید از توان هنرمندان استان درزمینهٔ تولید فیلم و مستند تا سرودن شعر و تولید کتاب و ... بهره ببریم تا بتوانیم به بهترین وجه ممکن شهدا و تفکر شهدا را در جامعه ساری و جاری کنیم.
میرزاد زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا با برگزاری یادواره شهدا را یکی از راه‌های تجلیل از مقام شامخ شهیدان دانست و عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تنها یکی از برنامه‌های کنگره عظیم ۱۵۰۰ شهید در هرمزگان است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای استان تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید باهم افزایی و هم‌پوشانی در راستای برگزاری هر چه‌بهتر این کنگره از تمام ظرفیت کاری واداری خود استفاده کنند.
وی در پایان برگزاری کنگره شهدا را اقدامی اعتقادی و قلبی دانست و تصریح کرد: همه ما باید با تمام وجود و با اعتقادی راسخ و نیتی خالص هر آنچه داریم را برای برگزاری هر چه‌بهتر این کنگره در طبق اخلاص بگذاریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کنگره شهدا سرپرست معاونت سیاسی سرپرست معاونت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود