Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@10:09:59 GMT

فضا را با بگیر و ببند بر خلاف منافع ملی سوق ندهید

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۸۸۷

فضا را با بگیر و ببند بر خلاف منافع ملی سوق ندهید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: نباید به گونه‌ای عمل شود که یک جریان سیاسی با محدودیت در ارائه کاندیدا به دلیل رد صلاحیت روبه‌رو شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عارف در صفحه توییتر خود آورده است: در شرایط فعلی کشور متولیان برگزاری انتخابات باید در نظر داشته باشند که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشِ رو نظام را بیمه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل نباید بگونه‌ای عمل شود که یک جریان سیاسی با محدودیت در ارائه کاندیدا به دلیل رد صلاحیت روبه‌رو شود.

دبیرکل حزب مردم سالاری و عضوفراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز در صفحه توییتر خود نوشته است: اقتدارگرایان تنگ نظر بدانند از میدان بدر کردن اصلاح طلبان دلسوز، راه اقتدارگرایی آنان را هموار تر نمی کند؛ بلکه زمینه ساز عرض اندام برندازانی خواهد بود که مردم را از حضور در پای صندوق آرا مایوس می سازند، لذا توصیه می شود فضا را با بگیر و ببند بر خلاف منافع ملی سوق ندهند!

همچنین سیدمحمد خاتمی اخیرا در دیدار شورای مرکزی حزب پیشرو اصلاحات با تأکید بر اینکه «انتخابات نباید تحریم شود» از حاکمیت، روا داری بیشتر و فراهم کردن زمینه حضور مردم، و از گروه‌ها و جریان‌های اصلاح طلب، شفافیت با مردم، ارائه گزارش عملکرد و بیان دقیق برنامه‌های آینده و حدود توانمندی‌هایشان را خواستار شد. وی با تاکید بر اینکه باید همه عقلا و صلح‌طلبان عالم در مقابل خطر جنگ متحد شوند، یاد آورد شد: از اسفند ۸۸ به بعد دائما گفتم و می گویم که باید به آینده نگاه کنیم و در تلاش برای حل موضوع باشیم و خود را در گذشته حبس نکنیم.

رئیس دولت اصلاحات قهر کردن با صندوق رای را انحلال مردم تلقی کرد و خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان نمی توانند به هر قیمتی وارد انتخابات شوند و انشاءالله فضا باز شود و صلاحیت‌ها تأیید شوند، مجلس و دولت باید درخصوص وعده‌هایی که داده شده و در عمل، خیلی از آن‌ها تحقق نیافته به مردم پاسخ شفاف بدهند. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان توییتر محمدرضا عارف مصطفی کواکبیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است