Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@08:23:07 GMT

محرم نویدکیا سر مربی بزرگی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۹۹۸

محرم نویدکیا سر مربی بزرگی می‌شود

دویست و چهل و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "محرم نویدکیا سرمربی بزرگی می‌شود" عنوان اصلی این رسانه است که در گفتگوی روزنامه اصفهان زیبا با محمود کریمی بازیکن سابق سپاهان مطرح شده است. کریمی در این گفتگو از خاطرات گذشته‌اش و هت تریک در جام حذفی برابر پرسپولیس صحبت کرده و یادی از گلزنی اش در جام باشگاه‌های جهان همراه با سپاهان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عدم علاقه‌اش به کار کردن در حیطه مربیگری سخن به میان آورده و افزود: در حال حاضر شغل آزاد داشته و تنها به عنوان یک هوادار فوتبال را دنبال می‌کنم و علاقه‌ای به کار کردن به عنوان مربی ندارم اما محرم نویدکیا خیلی سخت دنبال گذراندن دوره‌های مربیگری است و حتم دارم سرمربی بزرگی خواهد شد.

"آماده یک فصل سخت می‌شویم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از مهدی کیانی کاپیتان سپاهان بیان شده است. وی از شرایط خوب سپاهان صحبت کرده و از کیفیت بالای بازیکنان این فصل سپاهان ابراز خوشحالی می‌کند. کیانی شرایط رقبای مدعی امسال را خوب خواند و افزود: فصل سختی را پیش رو داریم اما با آمادگی کامل منتظر شروع یک فصل سخت خواهیم بود.

 "چشم انتظار این ٣نفر" دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و هشتمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به انتظار باشگاه ذوب آهن برای پیوستن سه بازیکن سرباز خود در آستانه دیدار برابر الاتحاد اشاره دارد که هنوز موفق به پیوستن به اردوی این تیم نشده‌اند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن باشگاه سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان سپاهان فوتبال اصفهان محرم نویدکیا محمود کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان