Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:06:43 GMT

دلایل رد صلاحیت خادم از فدراسیون کشتی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۱۶۲

دلایل رد صلاحیت خادم از فدراسیون کشتی چه بود؟

رد صلاحیت امیررضا خادم از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی باعث شد تا این کشتی‌گیر ایرانی در یک پست اینستاگرامی دلخوری و دلال رد صلاحیتش را بیان کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رد صلاحیت امیر رضا خادم برای انتخابات فدراسیون کشتی به گونه ای بود که حتی صدای پیشکسوتان این رشته را نیزدرآورد؛ علیرضا دبیر در صحبت های خود در مجمع کشتی گفت: مردیم تا اینجا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش خادم و جدیدی که بزرگان ما هستند هم بودند. جرم این‌ها چیست؟ جرم‌شان دوست‌داشتن کشتی است. می گذاشتید بیایند مگر چه اتفاقی می افتاد؟ امیر خادم مربی من بود و یا عباس جدیدی که وقتی کشتی می گرفت روس ها غبطه می‌خوردند.

امیر رضا خادم قهرمان جهان و دارنده دو مدال بازی های  المپیک و مدال های رنگارنگ جهانی  پس از آنکه صلاحیتش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی احراز نشد در صفحه اینستاگرام پستی را منتشر کرد و نوشت:

."سلام..
امروز، باشگاه درحال ورزش کردن بودم که فردی تقریبا همسن و سال خودم کنارم میدوید. بسیار باشخصیت و مودب به نظر میرسد و وقتی مرا دید مانند اکثر قریب به اتفاق برخوردهایی که با مردم دارم و همیشه قرین محبتشان هستم، سلام علیک کوتاهی داشتیم.ولی ارتباط به اینجا ختم نشد و ایشان پرسید : شما رئیس نشدی؟! گفتم: نه. گفت: خواندم که ردصلاحیت شدین!
در لحظه، هم کُپ کردم، هم نگاهش کردم وهم پاسخ دادم: بله!... از چهره اش خواندم که منتظر توضیحات بعدیم در مورد علت رد و... است! اما؛
اما چه باید می گفتم؟! حالا مثلا توضیح میدادم. چه فایده ای داشت؟! برای چند نفر میشود توضیح داد؟! ۱۰ نفر؟! ۱۰۰ نفر؟! ۱۰۰۰ نفر؟! مگه میشود برای میلیونها ایرانی که به چهره یا نام یکی مثل من را می شناسند نشست و توضیح داد؟! به فرض که شد؛ تو وضعیتی که روزی نیست از یک گوشه خبر نوعی از فساد آن هم توسط افرادی که تا دیروز جانماز آب میکشیدند، به گوش می رسد و مردم دیگر نه اطمینان به مجرمیت محکومین دارند و نه مطمئن به سلامتی مدعیان و مروجین تقوی هستند! چه فایده ای دارد از اتفاقی گفت که خودم هم هنوز نمی دانم واقعا علتش چه بود!
مطالبی مطرح بود که چون مستندی مغایر با توضیحات من نداشت همگی رفع ابهام شد و البته گفته شد ابهامات دیگری هم هست اما بابتش مستندی که امکان توضیح و دفاع برایم فراهم کند ارائه نشد؛ اما حکم صادر شد و گفتند:
"
در انتخابات کُشتی صلاح نیست ورود کنی! چون ممکن است برایت حاشیه درست شود! اینجا را بی خیال شو؛ ولی اگر برای جای دیگری استعلام درخواست شود، ۴۸ ساعته صلاحیتت رو میدیم! چون صلاحیتت رد نشده؛ فقط احراز نشده!! درضمن پیشنهاد می کنیم خودت انصراف بده که واست حرف و حدیثم درست نشه!"
همه داستان همین بوده. و البته من هم راضی به انصراف نشدم و همچنان به دنبال ...!
حال آیا توضیح اتفاقاتی که واقعا نمیدانم چه توصیفی براش ارائه دهم چیزی را تغییر میدهد؟!
پ.ن: و در خصوص نقش وزارت ورزش هم!.."

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام پیام اینستاگرامی فدراسیون کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی

علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال) و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی‌عسگری شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست