Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ازواژگونی خودروی وانت نیسان حامل گروه كوهنوردی با یك كشته و 19 مصدوم در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ" حسین دهقان پور" گفت: ساعت 6 عصر روز  گذشته در پی اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی خودرو وانت نیسان در شهر "خرو" بخش زبرخان شهرستان نیشابور  بلافاصله ماموران كلانتری 15 شهر خرو، كارشناس پلیس راه  و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور پلیس و امدادگران در محل مشخص شد خودروی وانت نیسان در یك كیلومتری آبشار «بالا» واژگون كه در این حادثه متاسفانه  19 زن و مرد از گروه كوهنوردی مصدوم شده اند.
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: مصدومان حادثه با 4 دستگاه آمبولانس به بیمارستان های نیشابور اعزام  و مرد 33 ساله ای كه در بین مصدومان بود جان خود را از دست داد؛ مصدومیت 8 تن از این مصدومان  نیز سطحی اعلام شده است.   
وی خاطر نشان كرد: پلیس در بررسی های اولیه دریافت مصدومان از یك گروه كوهنوردی بوده اند كه با مجوز شركتی خدمات مسافرتی به شهر"خرو" عزیمت و در مسیر برگشت از كوهنوردی  دچار حادثه شده اند.
دهقان پور یادآور شد: كارشناس تصادفات پلیس ،علت حادثه را در اعلام نظر اولیه بی احتیاطی راننده خودرو نیسان به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام كرد و با دستور مقام قضایی پرونده تشكیل شده و تحقیقات از راننده و یكی از مسئولان گروه ادامه دارد.
این مقام مسئول با ابراز تاسف از این حادثه تلخ به رانندگان تاكید كرد: از عجله و شتاب هنگام رانندگی خودداری کنید؛ با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، آرامش و آسایش را برای خود و دیگران به ارمغان آورید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حادثه گروه كوهنوردی كشته مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت