Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛صبح امروز دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی ویژه بانوان در دانشگاه فرهنگیان کرمان آغاز شد.  شرکت کنندگان در این دوره توانمندسازی با آموزش‌های تئوری و عملی از جمله سلاح شناسی، تیراندازی و امداد و نجات، مهارت‌های لازم را در زمینه تدریس درس امادگی در مدارس فرا خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در افتتاحیه این مراسم با تاکید بر نقش زنان دراسلام واهمیت حضور زنان درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان داشت: الگوپذیری فرزندان ما از معلمین بیشتر از حتی والدین وجامعه است لذا نقش تربیت وتعلیم معلم‌های عزیز بیشتر وحساس‌تر می‌کند چرا که بالاترین وظیفه معلم این است که با رفتار وگفتار پسندیده الگوی اسلامی باشد برای دانش اموز باشد.
آقای براهویی معاون پزوهش اداره اموزش وپرورش کرمان نیز در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به اهمیت نقش استاد در تعلیم وتربیت بیان داشت:در جامعه امروز دبیران درس امادگی دفاعی نقش بسزایی در تربیت دانش اموزان دارند چرا که هم در جنگ سخت وهم درجنگ نرم امادگی دفاعی لازم است.
اقای براهویی در ادامه باا شاره به قدرت ذهن و مدیریت اذهان اظهارداشت:دبیران ما باید با شناسایی دقیق استعداد‌های یک دانش اموز زمینه رشد وبالندگی را برای او فراهم سازند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

به گزارش جماران؛ یادداشت تفاهم امنیتی بین دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبورگ به امضا رسید.

فارس نوشت: در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه توسط علی‌اکبر احمدیان و نیکلای پاتروشف دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبوگ امضا شد. 

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان