Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@01:34:56 GMT

نعمتی با ماسک زورو در جمع پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۹۵۰

هافبک پرسپولیس در فوتبال درون تیمی روز گذشته دچار مصدومیت شدید شد و پیگیری درمان را در تهران پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیامک نعمتی که در دیدار درون تیمی روز گذشته در پست دفاع راست به میدان رفته بود، در آخرین ثانیه‌های این بازی با حرکت مهدی شریفی با مصدومیت از ناحیه بینی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرپزشکی پرسپولیس شب گذشته کار‌های درمانی ابتدایی را روی این بازیکن صورت دادند و قرار است در تهران و بعد از عکسبرداری کار‌های درمانی او تکمیل شود.

نعمتی از ناحیه بینی دچار شکستگی شده و باید طی روز‌های آتی با آتل به درمان آن بپردازد و بعید نیست روز‌های ابتدایی لیگ را با ماسک مخصوص محافظت در ترکیب سرخپوشان به میدان برود.

نعمتی در خصوص وضعیت خود گفت: مشکلی نیست. فوتبال است و این مصدومیت‌ها پیش می‌آید. باید بعد از حضور در تهران ببینیم شرایط به چه شکل است و چه درمانی را پیگیری کنم.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیامک نعمتی پرسپولیس هافبک پرسپولیس مصدومیت نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان