Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@05:21:08 GMT

مردی ۶۲ ساله در زاهدان سر همسرش را برید

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۰۳۲

مردی ۶۲ ساله در زاهدان سر همسرش را برید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مردی ۶۲ ساله در زاهدان به طرز هولناک سر همسرش را برید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: ساعت 7 صبح چهارشنبه بیست و  ششم تیر پسر 32 ساله ای قتل مادرش را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پلیس آگاهی استان بلافاصله تیم بررسی خود را به صحنه قتل اعزام کرد.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بررسی صحنه این جنایت مشخص شد که  مردی 62 ساله با یک قبضه چاقو سر همسرش 61 ساله اش را بریده و در گوشه ای از منزل نشسته و گریه می کند.

 

سردار قنبری گفت: در تحقیقات اولیه که از فرزند این خانواده به عمل آمد مشخص شده پدرش ناراحتی اعصاب و روان داشته و مدتهاست که دارو مصرف می کند.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه امام رضا ع نماز زلزله مسجدسلیمان خراسان جنوبي سازمان بهزیستی خراسان جنوبی کلیپ اردبیل قبضه چاقو فوریت های پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان