Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی گفت: اولویت فعالان حمل و نقل جاده ای باید تعامل، هم افزایی و اتخاذ رویکردی تخصصی و حرفه ای باشد چون این بخش بعنوان برنامه ریز، ناظر و بررسی کننده در فرآیندهایی بوده که منجر به کیفیت خدمات و ایمنی سیستم حمل و نقل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، «مهران قربانی» در سفر سه روزه خود به آذربایجان غربی دیشب با کارکنان فعال در حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دیدار کرده و اظهار کرد: نتیجه تعامل همکاراها در سراسر کشور تامین ایمنی ترددهای جاده ای، امنیت جانی و خلق ثروت مردم و توسعه اقتصاد جامعه بوده که این امر اهمیت تلاش همکارانمان را برای عموم جامعه ملموس و محسوس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه سخنان خود از کلیه همکاران درخواست کرد تا از تجارب تخصصی استان های موفق استفاده کنند، گفت: تفاوت در موفقیت و عدم موفقیت برنامه ها به چگونگی برنامه ریزی، ارزیابی ، ممیزیی و تولید فکر و فناوریهایی مربوط می شود که می تواند در رضایتمندی و سرنوشت مردم نیز تاثیر مهم و بسزایی داشته باشد.
 

این مقام مسوول عنوان کرد: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها باید در کمیسیون های ایمنی نقش راهبری خود را ایفا کرده که این عمل مستلزم استفاده از بانک های اطلاعاتی تصادفات و انجام تحلیل ها و اولویت بندی اقدامات ایمنی راههای استان ها است.
 

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان فعال در بخش معاونت حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در یکسال گذشته خاطر نشان کرد: ظرفیت خوبی در همکاران این استان دیدم و چشم انداز خوب و مناسبی را در رابطه با برنامه های ارایه شده متصور هستیم .

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه زلزله مسجدسلیمان حائری سازمان بهزیستی معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت دهه کرامت شهرستان میناب امام رضا ع هم افزایی تعامل آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم