Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زادگان با اشاره به پایان مهلت یک ماهه برای آزادسازی سواحل گفت: دو دستگاه اجرایی در مازندران با مهلت یک ماهه برای آزادسازی ساحل تمکین نکردند که طبق قانون پروژه و سازه های آنها تخریب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، «احمد حسین زادگان» امروز (29 تیرماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص سال رونق تولید، افزود: رونق تولید می تواند مشکل اقتصادی کشور را برطرف کند و در این راستا باید از تمامی ظرفیت های داخلی بهره گیری کرد و استان مازندران هم ظرفیت های خوبی برای رونق تولید و استفاده از توانمندی های بومی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر ضرورت همکاری و همراهی تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی استان برای مقابله با مشکلات اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم باید از تمامی ظرفیت های داخلی برای خودکفایی استفاده کنیم و این مسئله به کمک و همراهی همه نهادهای اجرایی نیاز دارد.

 

استاندار مازندران با اشاره به کاهش اعتبارات و مشکلات اقتصادی در دستگاه های اجرایی بیان کرد: برای جبران کمبود اعتبارات نیازمند صرفه جویی هستیم و در این زمینه همه دستگاه های اجرایی استان باید تلاش کنند.

 

حسین زادگان در ادامه با اشاره به پایان مهلت یک ماهه برای آزادسازی سواحل و رعایت حریم 60متری ساحل توسط نهادهای اجرایی و دولتی، گفت: دو دستگاه اجرایی به مهلت یک ماهه برای آزادسازی ساحل تمکین نکردند که طبق قانون پروژه و سازه های آنها تخریب می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روند طولانی شدن پروژه احداث پارک موزه دفاع مقدس در مازندران اشاره کرد و افزود: این پروژه مربوطه به استان های مختلف کشور است که برخی از استان ها آن را به اتمام رساندند و در مازندران با تاخیر و کندی در حال اجرایی است.

 

استاندار مازندران خواستار کمک بیشتر سازمان برنامه و بودجه به پروژه چندمنظوره پارک موزه دفاع مقدس استان شد و بیان کرد: مازندران نقش مهمی در هشت سال جنگ تحمیلی داشته و روند اجرای این پروژه باید تسریع یابد.

 

استاندار مازندران میانگین تخصیص بودجه سال گذشته استان را 69 درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی پیش روی کشور در تخصیص بودجه سال جاری باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

پایان پیام/508

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه امام رضا ع زلزله مسجدسلیمان حائری مقام معظم رهبری معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت روزنامه شهرستان میناب سواحل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ملک زاده در استودیوی خبر ۲۰ شبکه یزد با اشاره به اینکه درپی صدور هشدار سطح نارنجی همه دستگاه‌ها در آماده باش بودند، گفت:خوشبختانه خسارات این بارندگی‌ها کم بود و بیشترین خسارات در بخش راه، بد لیل گستردگی بارش‌ها گزارش شده است ودر بخش کشاورزی هم فراخوان داده شده تا کشاورزان و باغداران نسبت به مستندسازی اولیه خسارات اقدام کنند.
وی ادامه داد: تاکنون خسارت به ۲۱ رشته قنات گزارش شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد: در بخش منابع طبیعی هم ۲ هزارو ۲۰۰ سازه آبی و خاکی داشته ایم که ۳۰ درصد از این سازه‌ها آبگیری کامل شده که برای تغذیه سفره‌های زیرزمینی از این آب‌ها استفاده می‌شود. 
ملک زاده ضمن تشکر از خدمات ۴۹۰ تیم خدماتی در دستگاه‌ها وتلاش ۲۵۰ تیم جهادی در کنار این تیم‌ها اضافه کرد: با تمرین‌ها ومانور‌های گوناگون و استفاده از تجربیات بارندگی‌های قبلی خوشبختانه میزان خسارات نسبت به بارندگی‌های قبلی کمتر بوده و حتی در این بارندگی در برخی نقاط ضعف‌ها نیز احصا شده تا رفع شوند و در بارندگی‌های بعدی دیگر شاهد این نقاط ضعف نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند