Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

سامانه اعلام بار آنلاین(مجازی) رانندگان بصورت آزمایشی و با بارگیری ماشین آلات سنگین باری در 15 شرکت حمل و نقل کالای استان آغاز به کار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل بار گلستان در جلسه هماهنگی با مدیران شرکت ها و انجمن های صنفی کارفرمایی و کارگری حمل و نقل کالا در استان افزود: این سامانه در حال حاضر به طور آزمایشی و پایلوت در شهرستان گرگان اجرا شده و پس از اجرا و رفع ایرادات و برجستگی های آن به سایر استان تعمیم می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، هماهنگی و آموزش رانندگان و مدیران شرکت های حمل و نقل کالای شهرستان و اطلاع رسانی سامانه با نصب بنر و ارسال پیامک و انجام مصاحبه های رادیو و تلویزیونی از اقداماتی بوده که برای اجرای این سامانه انجام شده است.

حسینی افزود: با اجرای سامانه اعلام بارآنلاین، رانندگان دارای کارت هوشمند کالا می توانند با نصب اپلیکیشن سامانه به نام "ناور" برروی گوشی تلفن همراه، بدون حضور فیزیکی، بار خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه استان های اصفهان، خوزستان و اردبیل نیز، هم اینک از این سامانه بهره‌مند هستند، ادامه داد: این سامانه طوری طراحی شده که گزارش آنلاین کالاهای حمل شده از استان را به دستگاه نظارتی می دهد و فعالیت حمل و نقل کالا در استان در دستگاههای نظارتی قابل رصد است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل بار گلستان، مزایای اعلام بار آنلاین را اینچنین بیان کرد: توزیع عادلانه بار، رعایت تعرفه، رعایت نرخ کمیسیون توسط شرکت های حمل و نقل، حذف واسطه گری، شفافیت مالی و حذف رقابت ناسالم بین رانندگان از مزایای اعلام بار آنلاین است وهمچنین رانندگان می توانند لیست بار و نوبت را، در هر زمان و مکان دریافت کنند. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارت هوشمند کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاشانی نژاد نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان گفت : آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان آغاز شد.

او افزود : آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

کاشانی نژاد  گفت : در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

وی ادامه داد: در مجموع نسبت به آزمون تیرماه پارسال ۱۵۸۲ نفر افزایش داوطلب در استان داریم.

کاشانی نژاد گفت: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر ، در گروه تجربی ۱۲۲۵۶ نفر، در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 


دیگر خبرها

  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان