Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آرزومندی سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تورنمنت زنجان گفت: مسابقات بین المللی زنجان جایگزین دوم رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا بود، از آن جایی که این رقابت‌ها برگزار نشد تصمیم گرفته شد چنین مسابقاتی با حضور تیم ملی نوجوانان، جوانان، نماینده زنجان، نوجوانان سوریه و نوجوانان لبنان برگزار شود، البته لبنانی‌ها در لحظات آخر کنار کشیدند و تیم قطر جایگزین آن هاشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در مجموع شرایط خوبی داشت و ما توانستیم به خواسته‌ای که داشتیم برسیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان درباره مسابقات پیش روی تیم ملی بیان داشت: مسابقات قهرمانی آسیا قرار است در اواخر ابان و یا اوایل آذر برگزار شود البته هنوز میزبان آن مشخص نشده است، ولی ما اردویمان را از ابتدای تابستان آغاز کردیم و حالا هم بچه‌ها یک هفته در استراحت هستند و قرار است پس از ان دوباره در اردو حاضر شوند.

او افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته با تیم ملی نوجوانان ممکن است برای حضور در اردو و یا تورنمنتی برون مرزی در شهریور راهی کشور دیگری شویم.

آرزومندی درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی نوجوانان هم بیان داشت:بازیکنان مستعد و خوبی داریم، برخی از بازیکنان ما در رده جوانان هم بازی می‌کنند در کل بازیکنان نوجوان پایه اصلی تیم را تشکیل می‌دهند.

او در پایان عنوان داشت: با ۱۵ بازیکن به زنجان رفتیم، اما احتمالا در اردو‌های بعدی با ۱۷ بازیکن کارمان را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان و نوجوانان مشخص شدند

نایب قهرمانی تیم بسکتبال نوجوانان در رقابت های غرب آسیا + فیلم

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال کشورمان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان