Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند از هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل طرح فرزان بیرجند خبر داد و گفت: اما این طرح هنوز بلاتکلیف است. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی عدل صبح امروز در نخستین جلسه کارگروه استانی پیشگیری از رشد و گسترش مناطق جدید بافت‌های ناکارآمد شهری در استان اظهار داشت: برای تکمیل طرح فرزان حدود 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 7 ملک باقیمانده در مسیر نیز تملک شده است تا پل فرزان تکمیل شود بیان کرد: اما در حال حاضر در این مسیر مشکلاتی همچون تاسیسات برق، شبکه آب و فاضلاب هنوز وجود دارد.

معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند با اشاره به اهمیت بازگشایی معبر فرزان گفت: در این مسیر 120 ملک وجود دارد که طی 12 سال گذشته تخریب شده اما هنوز بلاتکلیف است.

جیب خالی شهرداری بیرجند مانعی برای تکمیل طرح فرزان استتجربه تلخ مردم بیرجند در "طرح فرزان" مانع اعتماد آن‌ها برای بازآفرینی شهری می‌شود‌پروژه فرزان پس از 13 سال بلاتکلیفی هفته دولت افتتاح می‌شودعدل افزود: این امر تبدیل به یک معضل جدی شده و در این راستا مردم به شهرداری مراجعه می‌کنند که درخواست می‌شود راه و شهرسازی این اراضی را تعیین تکلیف کنند.

وی خواستار نگاه ویژه به روستاهای امیرآباد، چهکند و حاجی آباد شد و تصریح کرد: این روستاها تمام خدمات را از شهر بیرجند می‌گیرند که در این راستا باید به افزایش حریم توجه شود.

محدوده مهرشهر جزو محلات ستاد بازآفرینی قرار می‌گیرد

معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند از قرار گرفتن محدوده مهرشهر بیرجند جزو محلات ستاد بازآفرینی خبر داد و بیان کرد: اولویت نخست آسفالت منطقه مهرشهر است. 

عدل با بیان اینکه متاسفانه تاکنون حق و حقوق شهرداری از 10 درصد املاک داده نشده است ادامه داد: نتیجه این است که حداقل زمینی را برای احداث پارک در مهرشهر نداریم و در حال حاضر شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی و قنات‌های این محدوده نیز بلاتکلیف است.

وی تاکید کرد: قرار است کانال متروکه‌ای در این منطقه تبدیل به پارک شود که امید است فاز نخست آن تا پایان امسال پایان یابد.

آمادگی شهرداری بیرجند برای ایجاد بازارچه محلی در مهرشهر 

معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند از آمادگی شهرداری بیرجند برای ایجاد بازارچه محلی در مهرشهر خبر داد و اظهار داشت: برای احداث بازارچه صنایع دستی و محصولات کشاورزی طرح بزرگی در پارک جنگلی نیز آغاز شده اما متاسفانه بنیاد مستضعفان زمینی در اختیار شهرداری قرار نمی‌دهد.

عدل از رفع مشکلات ترافیکی محدوده موسی‌بن جعفر نیز خبر داد و گفت: با اتصال خیابان کارگران به شعبانیه در این منطقه نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: در طرح پیاده روسازی خیابان جمهوری یک پارکینگ طبقاتی فعال است که سعی ما بر این است تا به زودی کلنگ دو پارکینگ دیگر نیز زده شود.

معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند یادآور شد: بیش از 100 پارکینگ خودرو به صورت مقطعی جاگذاری شده تا بازاریان با مشکلی مواجه نباشند.

انتهای پیام/

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال اجراست و مراحل پایانی خود را با تکمیل رمپ‌ها طی می‌کند.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از مناطق پراستعداد و با ظرفیت بالا در نصف‌جهان است که ظرفیت توسعه بسیار زیادی در خود نهفته دارد و یکی از اهداف مدیریت شهری در این منطقه در راستای جذب مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مردمی است که در سال‌های اخیر با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال اجراست و مراحل پایانی خود را با تکمیل رمپ ها طی می‌کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به ضخامت هشت سانتی‌متری کف‌سازی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر با استفاده از بتن الیافی، ادامه داد: این اقدام در راستای افزایش مقاومت بیشتر این بنا انجام شده است.

نظری‌پور با توجه به رونق ساخت و ساز پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۵ تاکید کرد: این پروژه مشارکتی که در قالب یک مجتمع تجاری و پارکینگ در خیابان اباذر و در مجاورت عمارت تاریخی خان و مسجد گلزار خوراسگان (مصلی نمازجمعه) احداث شده است، با دارا بودن بیش از ۴۰۰ مکان پارک خودرو، می‌تواند پس از بهره برداری یکی از مهم‌ترین مشکلات این خیابان یعنی ترافیک و ازدحام بیش از اندازه خیابان اباذر خوراسگان را رفع کند.

وی با بیان اینکه پروژه خورشید شهر در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار مترمربع مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند، تصریح کرد: همکف این پروژه به صورت تجاری و یک مبلمان شهری بزرگ به مساحت حدود یک‌هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: کل مجموعه تجاری شامل شش طبقه است که سه طبقه آن شامل ۱۹۳ واحد تجاری بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تلاش برای تکمیل آن هستیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تکمیل این پروژه و اجرای پروژه‌هایی از این قبیل بتوانیم توسعه شهر در منطقه ۱۵ و شرق کلان‌شهر اصفهان را بیش از پیش سرعت و رونق بخشیم.

کد خبر 749957

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • جذب محقق پسادکتری در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر