Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم حسینی روز شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان بهزیستی خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: نتیجه عدم رعایت استانداردهای جاده ای و کیفیت تولید خودرو این می شود که شاهد رشد تصادفات و معلولیت های ناشی از آن و به تبع افزایش جامعه هدف بهزیستی باشیم.

وی ادامه داد: در بخش آسیب های اجتماعی نیز هرچه در حوزه اقتصادی کم کاری شود شاهد بیکاری و رشد آسیب ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ازدواج های ناموفق که به دلیل عدم ارائه آموزشهای لازم انجام می شود پیامدهایی مانند طلاق را رقم می زند افزود: بهزیستی با معلولیت های اجتماعی و جسمی مواجه است اما به تنهایی نمی تواند در این زمینه موفق باشد و به کمک مردم و سایر نهادها نیاز دارد.

رزم حسینی گفت: هم اکنون خیرینی هستند که آمادگی همکاری در همه زمینه ها و مشارکت برای ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف را دارند که باید نسبت به شناسایی و جذب آنان اقدام شود.

وی ادامه داد: تقویت ارتباط مدیران بهزیستی با مدیران و معاونان استانداری می تواند موجب افزایش هماهنگی و آسان سازی و پیگیری و انجام امور و نیز تسهیل سازی میان دستگاهی شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه کودک آزاری و همسر آزاری از جمله آسیب هایی هستند که مردم می توانند با اطلاع دادن به پلیس قبل از بروز حوادث تلخ از این حوادث پیشگیری کنند افزود: باید در این زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی کرد تا از ظهور و بروز آسیب ها جلوگیری شود.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: تنوع و تعدد خدمات و جامعه هدف بهزیستی اهمیت کار این مجموعه را چند برابر کرده است.

حمید رضا پوریوسف افزود: هم اکنون ۴۷۰ هزار مددجو در خراسان رضوی زیر پوشش بهزیستی قرار دارند و هزار و ۳۵۰ کارمند این سازمان در استان به آنها خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: جامعه هدف این اداره کل، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، معتادان، افراد آسیب دیده اجتماعی و معلولان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۲۰ هزار معلول دارای پرونده و خدمت گیرنده در استان خراسان رضوی زیر پوششبهزیستی این استان هستند.

پور یوسف افزود: در حال حاضر هزار و ۶۰۰ مرکز غیر دولتی دارای مجوز از اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به جامعه هدف در سطح استان خدمت ارائه می دهند و ۱۲ هزار داوطلب و خیر نیز با بهزیستی همکاری و مشارکت دارند.

وی با اشاره به حجم بالای فعالیت ها و تنوع خدماتی که بهزیستی ارائه می کند افزود: این استان در زمینه شمار کودکان بی سرپرست مقیم مراکز، معتادان متجاهر، معلولان و سالمندان مجهول الهویه رتبه اول کشور را دارد.

پوریوسف بدون اشاره به آمار و ارقام گفت: ۲۰ درصدمعلولان و کودکان بی سرپرست و سالمندان کشور در استان خراسان رضوی هستند که ناشی از شرایط خاص استان خراسان رضوی و مهاجر پذیر بودن آن است.

۷۴۹۶/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان