Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مهدی طریحی با اشاره به این که سازمان خصوصی‌سازی در نمایشگاه الکامپ امسال به ارائه 3 خدمت جدید در کنار سایر خدمات خود می‌پردازد، گفت: رونمایی از نسخه جدید سامانه الکترونیکی سهام عدالت با امکانات جدید و نیز سامانه سهام ترجیحی و سیستم الکترونیکی رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای مردمی سازمان خصوصی سازی از جمله این موارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر فناورزی اطلاعات سازمان خصوصی‌سازی در تشریح نسخه جدید سامانه الکترونیکی سهام عدالت با امکانات جدید اضافه کرد: بهینه‌سازی محیط کاربری این سامانه از جمله این موارد است که تغییرات اعمال شده علاوه بر جدابیت بصری بیشتر برای مخاطبان، مواردی همچون اطلاعات تماس در تمامی صفحات را نیز شامل می‌شود که باید به این موارد استعلام سریع را که اطلاعات مختصری از سهامدار بودن یا نبودن مراجعه‌کنندگان و نیز اطلاع از درج شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام را در کمترین زمان ممکن به مراجعه کننده ارائه می‌دهد.

طریحی ادامه داد: علاوه بر این اصلاح شماره تماس دارندگان سهام عدالت و نیز امکان ثبت شماره شبای جدید توسط آنان از دیگر امکاناتی است که در نسخه جدید سامانه الکترونیکی سهام عدالت در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه سهام عدالت از 17 اسفندماه سال 95 گفت: تا کنون بیش از 197 میلیون خدمت الکترونیک توسط این سامانه به بیش از 44 میلیون نفر مراجعه کننده(بدون احتساب مراجعه چند باره توسط یک فرد) صورت گرفته است که این امر نشان از این دارد که این سامانه بدون وقفه و خطا به عنوان پربازدیدترین سامانه الکترونیکی کشور در حال ارائه خدمت به هموطنان عزیز می باشد.

مدیرکل دفتر فناورزی اطلاعات سازمان خصوصی سازی همچنین استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد با استفاده از تخصص، تعهد و پشتکار کارشناسان سازمان خصوصی‌سازی را از دیگر خصوصیات این سامانه بر شمرد که آن را به یک سامانه ملی و ابرسامانه در کشور تبدیل کرده است.

وی با اشاره به این که بانک اطلاعاتی این سامانه به صورت مداوم با سامانه های دیگر از جمله سامانه ثبت اجوال در ارتباط و در حال بروز شدن و پایش است گفت: این تعامل در راستای پایش اطلاعات مربوط به مشمولان سهام عدالت که در قید حیات هستند و آن دسته از مشمولانی که فوت کرده اند، صورت می گیرد.

طریحی گفت: بر این اساس تا به امروز 233 هزار و 503 پرونده از وراث مربوط به متوفیان سهام عدالت که به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و مدارک لازم را ارائه نموده اند، مورد بررسی قرار گرفته که در این راستا 35 هزار و 972 نفر به مشمولان سهام عدالت اضافه شده‌اند و برای 197 هزار و 531 نفر از مشمولان نیز افزایش سهم سهام عدالت رقم خورده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت سهام سازمان خصوصی سازی سود سهام خصوصی سازی فوت دولت سازمان خصوصی سازی سهام عدالت شماره شبا سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان در خصوص واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: رویکرد دولت و رئیس جمهور استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی و سپردن کار به مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و در بنگاه‌هایی است که از نظر ماهیت با اراده، سرمایه، مهارت و توانمندی مردم اداره می شوند. مشخصا بنگاه‌هایی که دولت نه تنها سهام مدیریتی بلکه سهام قابل‌توجه و معناداری نیز ندارد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: این سهام‌ باید با لحاظ تمامی جوانب به ذی‌نفعان بنگاه‌ها واگذار شود. برای برون رفت از این شرایط با توجه به امتداد 50 ساله‌ای که دولت به لحاظ داشتن سهام‌ تودلی همواره در مدیریت این شرکت‌ها دخالت داشته باید تدابیر جامع و مانعی اندیشیده شود که خصوصی سازی درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.

بازیان ادامه داد: طبق گفته رئیس جمهور، دولت اصل را بر خروج از این نوع مدیریت‌ها گذاشته است. موانعی در این مسیر وجود دارد که باید شناخته و به تدریج و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود. اراده این موضوع ایجاد شده و مجموعه‌های مختلف در وزارت اقتصاد آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا