Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:36:01 GMT

سر و سامان گرفتنِ کودکان کار

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۸۰۱

سر و سامان گرفتنِ کودکان کار

حسن محمدحسینی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: کودکان کار و رسیدگی به وضعیت زندگی انان یکی از مسائلی است که مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در ماه‌های اخیر برای تصمیم گیری درباره ان ورود پیدا کرده و به همین منظور طرح هدایت کودکان کار زیر ۱۸ سال به مراکز تحت پوشش بهزیستی را کلید زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری درباره بررسی آسیب‌های اجتماعی، رسیدگی به کودکان خیابانی یا کودکان کار است ادامه داد: کودکان خیابانی آن دسته از کودکانی هستند که در سطح پارک‌ها و معابر به عناوین مختلف تردد کرده و مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کنند که شهرداری بر اساس وظایف ذاتی خود به این موضوع ورود پیدا کرده و با هماهنگی بهزیستی به محض مشاهده به اورژانس اجتماعی جهت بررسی بعضی از مسایل هدایت می‌شوند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس پروتکل حمایت از حقوق کودک، سازمان بهزیستی حمایت‌های مورد نظر را از کودکانی که در نقاط مختلف شهر کار می‌کنند انجام می‌دهد، اما در خصوص نحوه برخورد نیرو‌های رفع تخلفات شهری با آسیب‌های اجتماعی، آموزش‌های مشترک با بهزیستی و سمن‌های فعال در این حوزه ویژه کارکنان برگزار شده است.

محمدحسینی با تاکید بر اینکه فضای آرام شهر ناشی از هم‌افزایی میان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان و بهزیستی اصفهان است تاکید کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کم هزینه‌تر و کاربردی‌تر است و باید در اولویت همه برنامه‌ها قرار گیرد چراکه می‌تواند تأثیر زیادی بر اعتمادسازی شهروندان داشته باشد.

انتهای پیام/ی  

هدایت کودکان کار زیر ۱۸ سال به بهزیستی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودکان کار بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد