Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:04:34 GMT

کرمان میزبان یادواره شهدای کارگری

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۱۴۷

کرمان میزبان یادواره شهدای کارگری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی‌اکبر مشرفی صبح امروز در نشست خبری یادواره شهدای کارگری استان کرمان بااشاره به اینکه سال‌های سال به شهدای کارگر در استان کرمان توجه نشده بود گفت: در استان‌های دیگر این یادواره برگزار می‌شد تا اینکه از قریب سه سال پیش برگزاری یادواره شهدا در کرمان نیز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال توفیق داریم سومین یادواره شهدا کرمان را داشته باشیم افزود: امسال موفق نشدیم کتاب زندگی نامه شهدای کارگری را داشته باشیم و امیدواریم تا سال آینده این کتاب انتشار یابد.

رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان با اشاره به اینکه در سال رونق تولید هستیم که نامگذاری سال به این عنوان نشان‌دهنده اهمیت تولیدات و خدمات داخلی ماست گفت: کارگران نقش مهمی در این حوزه برعهده دارند و کارگران برای حمایت از تولید داخلی بدون هیچ چشمداشتی به کار و فعالیت در کارخانه‌های خود می‌پردازند.

وی با بیان اینکه به علت ازدیاد تعداد خانواده‌های شهدای کارگری در استان تقدیر از این عزیزان در دو مرحله انجام می‌شود عنوان کرد: ۱۴ هزار شهید کارگری در کشور داریم که ۱۰ درصد آن یعنی هزار و ۴۰۰ شهید متعلق به استان کرمان است.

مشرفی با اشاره به اینکه چیزی که تا به حال نادیده گرفته شده بود شهدای کارگر تولیدی و صنعتی استان کرمان بوده است افزود: امسال از ۳۴ خانواده شهید کارگری استان کرمان تقدیر می‌شود که چهار تن از این خانواد‌ها مربوط به شهدای شهرداری استان کرمان است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در راستا حمایت از کالا و تولیدات داخلی میان ۵۰ هزار دانش‌آموز استان در دو بخش خطاطی و نقاشی مسابقه برگزار شد گفت: در سال گذشته شیفت ایثار در بخش دولتی و خصوصی استان برگزار شد.

رئیس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان با اشاره به اینکه که ۶۰ شهیدی که در دو یادواره قبل از خانواد‌ها آن‌ها تقدیر شد بین ۲۵ تا ۴۰ سال سن داشتند بیان کرد: در سال جاری تا کنون از خانواده ۳۲ شهید کارگری استان تقدیر و دیدن به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه سومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان پنجشنبه این هفته بعد از نماز مغرب و عشا در پارک مادر کرمان برگزار می‌شود گفت: این یادواره با سخنرانی خطیب توانمند حجت‌الاسلام جوشقانیان همراه است.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدای کارگری در کرمان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب

دریافت 245 MB کد خبر 6088777

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود