Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:11:04 GMT

تغییرات زیاد استقلال کار استراماچونی را سخت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۳۲۵

تغییرات زیاد استقلال کار استراماچونی را سخت می‌کند

رامین محرم نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از استقلال برای فصل آینده انتظارات بالا رفته اما گمان نمی‌کنم این تیم فرق چندانی با دو سه فصل اخیرش داشته باشد و در بهترین حالت همان رده‌های دوم و سوم را به دست می‌آورد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: آنچیزی که استقلال را در سالهای اخیر آزار داده، تغییرات زیاد بازیکن در ابتدای هر فصل است که باعث می‌شود نیم فصل اول و  امتیازات مهم آن از این تیم گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی این اتفاق امسال هم تکرار شده و شدت آن هم بیشتر است، پس نمی‌توان از این تیم برای فصل جدید انتظار قهرمانی داشت. این یک واقعیت است و نمی‌توان از این واقعیت فرار کرد.

محرم نژاد تصریح کرد: وقتی تیمی مثل پرسپولیس که فصل گذشته قهرمان شده و امسال توانسته شاکله خودش را حفظ کند و با کمترین تغییرات به استقبال لیگ جدید می‌رود، تیمی مثل سپاهان که تغییراتش تنها در راستای تقویت تیمی بوده و تیم‌هایی از این دست، پس قائل شدن شانس بالای قهرمانی برای استقلال قدری رویایی است.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: این بالا رفتن انتظارات باعث می‌شود اگر آبی پوشان چند هفته اول خوب نتیجه نگیرند که این بسیار محتمل است، فشار بر سرمربی زیاد شده و تمرکز او گرفته شود.

وی اضافه کرد: هواداران استقلال باید منطقی فکر کنند و حتی در صورتی که این تیم با این شرایط در هفته‌های اول نتایج خوبی نگرفت معترض نباشند و اجازه بدهند روند طبیعی تیم پیش برود.

کد خبر 4670786

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بابیان اینکه شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد، گفت: در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، حسین پورمحمدی با اشاره به صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بیش از هر چیز خوشحالم به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم را در دو ماه اخیر خوشحال کرد و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار استان کرمان و شرکت مس است.

وی تغییرات نیم‌فصل را موجب تحول و گذشت از وضعیت بحرانی و ایجاد آرامش در باشگاه بیان کرد و افزود: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهم‌ترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق، محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود و مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه مردم رفسنجان به حضور نویدکیا افتخار می‌کنند، تصریح کرد: تیم ما جدای از عملکرد درخشان و کسب نتایج بسیار خوب که تمجید همه را به دنبال داشته است، الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است که برای شرکت مس و باشگاه به مراتب بیشتر از نتیجه اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازانی وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اضافه کرد: تیم مس رفسنجان فقط در زمین پاسخ می‌دهد و به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان و حمایت هواداران، سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم که با بهترین خط حمله به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم.

پورمحمدی با اشاره به به مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس و استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده است و به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند و شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد؛ امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده، یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

کد خبر 748117

دیگر خبرها

  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • زیر تیغ
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد