Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@11:48:26 GMT

هنیه: منتظر نتایج مهمی از سفر ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۷۳۶

به گزارش فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (شنبه) اعلام کرد «هیأتی عالیرتبه از حماس از امروز سفری چند روزه به ایران را آغاز می‌کند».

این مقام بلندپایه حماس تصریح کرد که «ما منتظر نتایج مهمی از این سفر هستیم».

بر اساس گزارش وبگاه فلسطینی «شهاب»، هنیه گفت: مقاومت موشک‌هایی در اختیار دارد که هر نقطه‌ای در فلسطین اشغالی را می‌تواند هدف قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصمیم حماس برای خروج از سوریه تصمیمی سازمانی و به شکل کامل بررسی شده بود. پیش‌تر در امور داخلی سوریه دخالت نکردیم و در آینده نیز در هیچ مرحله‌ای دخالت نمی‌کنیم؛ امیدواریم سوریه «قدرتمند» بازگردد.

هنیه در ادامه دیدار «خالد بن احمد» وزیر خارجه بحرین با مقامات صهیونیستی در واشنگتن و دیگر دیدارهای متقابل میان سران این رژیم و امارات را محکوم کرد.

وزیر خارجه بحرین روز پنجشنبه هفته گذشته در تلاش برای عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی، برای اولین بار با «یسرائیل کاتص» همتای صهیونیست خود دیدار کرد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این موضوع تأکید کرد که تصویر دیدار صمیمانه وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیست وی نشان‌دهنده «صهیونیست‌زدگی» برخی مقامات عرب است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد

جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است: برادر مجاهد «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «آقای عباس کامل»، وزیر اطلاعات مصر تماسی تلفنی برقرار و موافقت جنبش حماس با پیشنهاد این دو کشور در مورد توافق آتش‌بس را به آنها خبر داد.

پیش از این هم یک عضو ارشد حماس به الجزیره گفته بود که «به واسطه‌های قطری و مصری اعلام کردیم با طرحشان برای آتش بس در غزه موافق هستیم».

کد خبر 751225

دیگر خبرها

  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • اردوغان: غرب فشار بر اسرائیل را افزایش دهد
  • هنیه: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی جهت توقف جنگ ارسال شده است
  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • نتانیاهو: جنگ را تمام نمی‌کنم
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد