Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@14:56:42 GMT

جاسوسی اسرائیل از کاربران گوگل و اپل

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۸۹۶

جاسوسی اسرائیل از کاربران گوگل و اپل

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فایننشیل تایمز اعلام کرد که شرکت امنیتی سایبری اسرائیلی دارای نرم‌افزارهای جاسوسی است که می‌تواند اطلاعات را از سرورهای اپل، گوگل، فیسبوک، آمازون و محصولات مایکروسافت استخراج کند.

قابلیت جدید پس از اینکه بدافزار بر روی یک دستگاه نصب شد، می‌تواند کلیدهای تأیید اعتبار را از خدماتی مانند Google Drive، Facebook Messenger و iCloud کپی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شرکت تکنولوژی NSO توانایی به‌دست آوردن اطلاعات کاربران را انکار کرده است.

گزارش فایننشیل تایمز نشان می‌دهد که تروجان اختصاصی گوشی‌های هوشمند گروه Pegasus) NSO) نه تنها داده‌های ذخیره شده در یک دستگاه، بلکه اطلاعاتی که در ابر ذخیره و شامل داده‌های کاربر، پیام‌ها و عکس‌های آرشیو شده هستند را استخراج می‌کند.

این شرکت همچنین پشت رخنه امنیتی کشف شده در واتس‌آپ نیز حضور داشت که به نرم افزار خود اجازه می‌داد یک تماس تلفنی ساده کاربر را دانلود کند.

گروه NSO اعلام کرد که پروسه غربالگری را برای مشتریان خود در اختیار دارد و از آن‌ها برای تسهیل مبارزه با تروریسم و تحقیقات جنایی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

178 / 320 گوگل فیس بوک اپل جاسوسی اسرائیل گوشی‌های هوشمند مایکروسافت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گوگل فیس بوک اپل جاسوسی اسرائیل گوشی های هوشمند مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • فناوری در خدمت جنایت
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل