Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو طلا و یک نقره توسط بانوان ایران تا این لحظه در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیای ازبکستان کسب شده است.

بر اساس این خبر در فینال وزن 55- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار در دیدار فینال وزن55- کیلوگرم مقابل سوینچ راخیموآ از ازبکستان 7 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکسار در مبارزات روز گذشته اش ابتدا 8دبر صفر دپیکا دیمان از هند را برد. سپس با نتیجه 3بر 2 بر مائه اسو از فیلیپین غلبه کرد. در دیدار سوم 8 بر صفر آنو آریکاری از نپال را شکست داد و در نیمه نهایی 6بر 5 کوک آگونگ از اندونزی را مغلوب کرد و با این برد به دیدار پایانی راه یافت و نخستین فینالیست تیم ایران لقب گرفت.

در ورزن +68حمیده عباسعلی4 بر 2 مقابل صوفیا برولتسوا از قزاقستان در فینال این وزن به برتری دست یافت و دومین مدال بانوان ایران را به نام خود ثبت کرد.

در فینال وزن 61- کیلوگرم بانوان شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا ازبکستان، رزیتا علیپور در دیدار فینال مقابل یین ژیااویان چینی پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی نتیجه را واگذار کرد و نقره گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران قزاقستان مدال طلا وزن آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد