Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سامانه زیارت مجازی گلزار مطهر شهدا روز شنبه ۲۹ تیرماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ رونمایی شد. تاریخ انتشار: 15:57 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۷۲۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید منصور میر مرادی پس از رونمایی از سامانه زیارت مجازی گلزار مطهر شهدا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت‌ها و اقدامات جامعی را طراحی و ارائه کرد و سامانه خدمات الکترونیک ایثار هم‌اکنون در ارائه خدمات الکترونیک بین دستگاه‌های اجرایی کم‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاوه بر فعال بودن سامانه برخط و سایر سامانه‌های الکترونیکی ارائه خدمت در بنیاد، در جهت حفظ و فراهم کردن هرچه بیشتر رابطه عاطفی خانواده معظم شهدا و ایثارگران سامانه زیارت مجازی گلزار مطهر شهدا ایجاد شده است تا علاقه‌مندانی که امکان حضور فیزیکی در گلزار شهدا را ندارند از این طریق بتوانند مزار شهدا را زیارت کنند.


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد پیوند این سامانه با اسناد شهدا، دل نوشته‌ها و وصایای شهدا را از ویژگی‌های این سامانه عنوان کرد و گفت: تصاویر و مزار شهدا به‌صورت ۳۶۰ درجه در این سامانه موجود است که این امکان را فراهم کرده تا بیننده به‌صورت کامل مزار شهدا را زیارت کند ضمن اینکه دسترسی به این سامانه حد و مرز جغرافیایی ندارد و عزیزان علاقه‌مند در خارج از کشور نیز می‌توانند از این سامانه بازدید کنند.


میرمرادی اعلام کرد: نرم افزار زیارت مجازی تحت سیستم عامل اندروید در تلفن‌های همراه نیز برای تمامی علاقه‌مندان قابل استفاده است.


وی در پایان سخنان خود بابیان اینکه تحولات خوبی در حوزه فناوری اطلاعات بنیاد ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق سامانه GSB می‌تواند به تمام دستگاه‌های اجرایی ارائه خدمت کند و خوشبختانه تاکنون بیش از ۵۰ دستگاه از این وب‌سرویس استفاده می‌کنند و امیدواریم سایر سازمان‌ها نیز به این سامانه متصل شوند.


خداکرم کولیوند مدیرکل مسکن و امور گلزار‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم، با اشاره به تهیه عکس‌های ۳۶۰ درجه از شهدا و مزارهایشان در این سامانه گفت: شبیه‌سازی این تصاویر باکیفیتی مطلوب و به‌گونه‌ای است که فرد احساس می‌کند وارد مزار شده و در حال زیارت است، در این سامانه به‌راحتی با واردکردن نام شهید تصاویر و مزار وی به نمایش درمی‌آید.


وی بابیان اینکه تاکنون تصاویر سه بعدی ۴۰ هزار شهید به همراه مزار آن‌ها در سامانه بارگذاری شده است، تصریح کرد: پراکندگی مزار‌ها در کشور بسیار زیاد است، ولی تاکنون تصاویر سه بعدی ۵۰ هزار مزار شهدا برداشت شده و ۴۰ هزار تصویر سه بعدی در سامانه بارگذاری شده است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بارگذاری ۴۰ هزار تصویر سه بعدی دیگر را نیز انجام دهیم.


در این مراسم محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی و جمعی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و هادی فرقانی معاون توسعه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات حضور داشتند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید شهدا شهید ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی در هوابرد شیراز، متولد روستای خواجه گیر شهرستان دیلم است که در اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

غلام پور افزود با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام در سال ۱۳۸۸ تفحص و به عنوان شهید جاوید‌الاثر و گمنام در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده شد گفت: در جریان شناسایی شهدا در آذر ماه سال ۱۴۰۰ شهید تعیین هویت شد و خانواده این شهید به دلیل همجواری با مزار شهید محسن حُجَجی رضایت خود را مبنی بر باقی ماندن مزار در نجف آباد اعلام کردند.

وی ادامه داد: اکنون خانواده شهید مرتضی غلامی دشتی نظری تصمیم گرفتند پیکر این شهید در زادگاهش در گناوه و در کنار همرزمانش به خاک سپرده شود.

غلامپور گفت: روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد