Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:36:21 GMT

انبار لوازم یدکی لاله زار تهران در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۴۳۱

انبار لوازم یدکی لاله زار تهران در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این حریق در محل و بدون سرایت به مغازه های همجوار جلوگیری شد.

سید جلال ملکی می افزاید: در ساعت ۱۵ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به ویژه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در یک مجتمع تجاری ۵ طبقه که ۴ طبقه نیز زیرزمین داشت آتش در یک انبار ۴۰ متری در طبقه منهای چهارم سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه این انبار بصورت ابتدایی و با استفاده از مصالح و ابزارهای نا ایمن احداث شده بود ادامه می دهد: این انبار مملو از لوازم یدکی از جمله سیم و کابل های برق بود که آتش این انبار را محاصره کرده بود و در حال سرایت به مغازه های اطراف بود.

وی با بیان اینکه دود حاصل از آتش سوزی به طبقات بالایی سرایت کرده بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان در کنار مهار این حریق مالکان و افراد حاضر در این مجتمع تجاری را در میان دود به بیرون منتقل کردند.

به گفته ملکی آتش خاموش و در حال حاضر آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.

وی علت این حادثه آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

تهرا م/‌۷۲۴۳/‌/‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

به گزارش ایسنا، با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد