Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری قم بهرام سرمست روز شنبه در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی، ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: این انتصاب از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده ی عملکرد بسیار خوب و شایستگی در سمت های حساس در گذشته بوده است.

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: همه ارکان نظام در این انتخابات برای عزت و سرفرازی نظام تلاش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خدمت به استان قم را توفیق الهی دانست و گفت: دو بحث اختصاص اراضی ۴۸ هکتاری جهت توسعه ی حرم مطهر و نیز ایجاد شهرک زائر به عنوان دو کار شاخص در راستای اعتلای جایگاه شهر مقدس قم با جدیت پیگیری می شوند.

سرمست همچنین با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی خاطرنشان کرد: به دنبال جذب منابع خصوصی و سرمایه گذاری برای تکمیل طرح ها و رونق تولید و اشتغال هستیم.

آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو فقهای شورای نگهبان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های استان قم برای توسعه ی حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار کرد: از این اقدام مسئولان حمایت و پشتیبانی می کنیم.

عضو شورای نگهبان افزود: مسئولان شهرهای قم و مشهد بایستی همگرایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند و از ظرفیت های یکدیگر در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) بهره بگیرند.

۷۴۰۵/‏‬ ۶۱۳۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند