Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن چند منظوره ورزشی شهرداری سبزوار با حضور مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، نماینده مردم سبزوار در این مراسم گفت: در این شرایط سخت اقتصادی که برخی از شهرداری‌ها در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود با مشکلات جدی مواجه هستند، جای تقدیر دارد که شهرداری سبزوار علاوه‌بر پرداخت حقوق و دستمزد، طرح‌های خوبی را در حوزه شهری در دست اقدام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رمضانعلی سبحانی‌فر به برخی اقدامات شهرداری در حوزه عمران اشاره کرد و احداث کمربندی‌های شهری، بازگشایی‌های غرب نیروگاه، مسیر کوشک به سمت قلعه نو دهراز، گل افشانی، ایجاد پایگاه‌های مشاوره و آموزش شهروندی در مناطق حاشیه، آغاز احداث پارک بانوان در منطقه توحید شهر، احداث شهربازی سرپوشیده با مشارکت بخش خصوصی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف را از جمله آن برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه در بخش تفریحی شهرداری باید شتاب بیشتری برای به ثمر نشستن برخی طرح‌ها بدهد، بیان کرد: با این وجود، احداث استخر بانوان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و پیست موتورسواری در محدوده توحید شهر نیز با مشارکت شهرداری و اداره تربیت بدنی تا یک ماه آینده برای علاقه‌مندان به این رشته مهیا خواهد شد.

سبحانی‌فر  با بیان اینکه احداث پیست اسب دوانی نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است، گفت: در تلاش هستیم تا دو ماه آینده نخستین مسابقات استانی اسب دوانی را در سبزوار برگزار کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار  در ادامه گفت: نیمی از جامعه ورزش را بانوان تشکیل می‌دهند، اما با توجه به محدودیت‌هایی که برای بانوان در جامعه وجود دارد کمتر به فضاهای مناسب ورزشی دسترسی دارند.

زهرا بخشی با ابراز خرسندی از افتتاح این سالن ورزشی و حمایت‌های شهردار سبزوار در راه اندازی آن، گفت: امید است در شورای اسلامی پنجم شاهد افتتاح چند طرح دیگر همانند این طرح ، احداث پارک دوم بانوان در منطقه توحید شهر و استخر بانوان نیز باشیم.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار نیز گفت: این سالن چند منظوره جهت ارتقا و آمادگی کارکنان سازمان‌های آتش‌نشانی و سایر سازمان‌های خدماتی مرتبط با شهرداری و حوزه بحران با مساحت ۶۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر  ۱۵۰میلیون تومان در مدت زمان حدود ۳ ماه تکمیل و به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

مهدی احمدی‌راد گفت: این سالن چند منظوره ورزشی نقش به سزایی در ساختن فرهنگ سلامت برای همشهریان به خصوص بانوان و جوانان دارد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش نشانی اجرای برنامه های فرهنگی جامعه دستمزد شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز