Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، این فیلم ها در چهار سالن و پنج سانس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ نمایش داده می‌شود.

در سانس اول ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره یک، فیلم‌های «یکدیگر»، «انتخاب»، «لال»، «محاق»، «پدر»، «بدون لک» و «خاطره نمناک» در بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش درمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در سالن شماره ۳، فیلم ویدئویی «در میان امواج» ساخته هادی شریعتی و ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره ۴، فیلم‌های «سال جدید من»، «میز پینگ پنگ»، «مردی از دریا»، «فضای منفی»، «صدای آب»، «مکعب روبیک» و «خاطرات یک کفاش» در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل به نمایش درمی‌آید.

سانس دوم ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در سالن شماره یک، فیلم‌های «کجا رو می بینی»، «شهر هزار کبوتر»، «بچه خور»، «در شهر»، «هوادار»، «…رفت»، «شرعی»، «پاکبان» و «تلقین» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود.

همچنین ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در سالن شماره ۳، فیلم سینمایی «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی در بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در سالن شماره ۴، فیلم سینمایی «در جستجوی سکوت» ساخته دیر ممایا از هندوستان در بخش مسابقه سینمای بین الملل نمایش داده می شود.

سانس سوم ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک، فیلم‌های مسابقه سینمای ایران همچون «چشم‌انداز خالی»، «به هیچکس نگو کجایی»، «آقای گوزن»، «قرار» و «تلکه» نمایش داده می شود.

همچنین ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در سالن شماره ۳، فیلم ویدئویی «خانه پلاک ندارد» در بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۴، مستند «خانه ای برای تو» در بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش در می‌آید.

ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ نیز در سالن شماره ۲، فیلم سینمایی «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج زاد در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

در سانس چهارم ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن شماره یک، فیلم های «روباه و چاه»، «بارش باران»، «اعلا»، «هیولای بادگیر»، «کاش آنجا نبودم»، «مادربزرگ»، «مدیریت پسماندها ۲» و «تلخ» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

همچنین ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در سالن شماره ۳، فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» ساخته افشین هاشمی در بخش مسابقه سینمای ایران و در سالن شماره ۴، ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ مستند بلند «پناهگاه انسان» در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل به نمایش در می‌آید.

در سانس آخر ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ در سالن شماره یک فیلم های «پسر دریا»، «شیخ نشین ها»، «سینک»، «بازگشت» و «تجهیزات ایمنی در ساختمان» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

همچنین ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ در سالن شماره ۳، فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ساخته هومن سیدی در بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه بین الملل، در سالن شماره ۴، ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ فیلم سینمایی «بی‌عشق» در بخش مسابقه سینمای بین الملل نمایش داده می شود.

نشست تخصصی تاثیر سینما بر معماری شهری

این نشست با حضور جردن هالندر(Jord den Hollander) دبیر جشنواره فیلم معماری هلند شنبه ۲۹ تیر ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن شماره ۵ پردیس سینما گالری ملت برگزار می شود.

هالندر در این نشست به بررسی موضوع چگونگی نفوذ سینما در فرآیند طراحی و معماری شهری می پردازد.

هالندر معمار و فیلمساز هلندی پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته معماری، در زمینه فیلمنامه نویسی در مدرسه فیلم لندن تحصیل کرد، وی طی دوران حرفه ای خود هر دو رشته را در پروژه های متعدد با هم ترکیب کرد.

هالندر در آکادمی معماری آمستردام، آکادمی طراحی در آیندهوون و آکادمی فیلم و تلویزیون هلند در آمستردام در زمینه معماری و فیلمسازی سخنرانی های فراوانی داشت، او موسس و رئیس جشنواره معماری و فیلم روتردام (AFFR) است که به بزرگ ترین جشنواره در نوع خود در جهان تبدیل شده است.

براساس این گزارش، نشست تخصصی «اخلاق در مستندسازی» نیز روز گذشته با حضور سوراو سرنگی یکی از برجسته‌ترین فیلمسازان جنوب آسیا برگزار شد.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط مؤسسه تصویرشهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار «شهروند مسئول، شهر سالم» به دبیری هاشم میرزاخانی در پنج بخش «سینمای ایران»، «سینمای بین الملل»، «محله»، «تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران» و «جنبی» تا ۳۱ تیر امسال در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

تهرام/۷۲۴۵//‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: فصل جدید پاتوق نمایش فیلم شامل پخش ۱۲۰ فیلم کوتاه منتخب در قالب های گوناگون است طی ۳۰ هفته به اهتمام انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش نیشابور به نمایش در خواهد آمد.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: فصل جدید پاتوق فیلم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ عصر در سالن مهر تابان امور تربیتی نیشابور به نمایش درخواهد آمد. 

وی ادامه داد: همچنین هر هفته و پس از نمایش آثار، جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان و کارشناسان برگزار می‌شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور در این فصل با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش پرورش نیشابور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان، هر هفته با حضور در سالن مهر تابان واقع در خیابان رازی- رازی ۴، از جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور