Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانور آمادگی در مقابله با حوادث غیر مترقبه در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش ایلنا، علیرضا ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در حاشیه برگزاری این مانور گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های زلزله خیز کشور است  بایستی همیشه آمادگی کافی و لازم را  در برابر این گونه حوادث داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی همه ساله با حضور فعال خود در این مانورها و با همکاری یکدیگر توان خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

در این مانور فرضی نیروهای امدادی شرکت نسبت به تامین آب در شرایط اضطراری، پایش کیفیت آب بر اساس ضوابط اقدام در شرایط اضطراری در اردوگاه فرضی اقدام کردند و آب و فاضلاب منطقه شبستر و تبریز با همکاری سایر یگان‌های عمل کننده در این مانور با حضور فعال خود نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کردند.

در این عملیات حداقل 100 نفر نیروهای عملیاتی شامل پرسنل اتفاقات آب؛ اکیپ لوله‌گذاری، گروه‌های بهداشت آب با خودرو آزمایشگاه سیار آب، پرسنل اتفاقات فاضلاب با خودروهای امدادی مدیریت بحران و همچنین گروه آبرسانی سیار به همراه تعدادی خودرو امداد سبک و سنگین و لجن کش در منطقه عملیاتی حضور یافتند.
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آب و فاضلاب آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی خودرو شرکت آب و فاضلاب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری