Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون تربیت و آموزش ناجا اسامی برگزیدگان اولین دوره مسابقات مهارت های پلیسی ویژه کارکنان زن را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار " امیرحسین یاوری" با اشاره به اختتامیه مسابقات مهارت های پلیسی ویژه کارکنان زن ناجا اظهار داشت: پس از ابلاغ دستورالعمل مسابقات مهارت های پلیسی ویژه کارکنان زن در اسفندماه سال 1397 به یگان های ناجا، شروع این مسابقه مهم کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با پیگیری های مکرر و  برنامه ریزی های انجام شده اولین دوره مسابقات مهارت های پلیسی ویژه کارکنان زن ناجا از تاریخ 26 الی 28 تیرماه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار شد.
معاون تربیت و آموزش ناجا با اشاره به اینکه افتتاحیه این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: 155 نفر در قالب 23 تیم در این مسابقات شرکت  و در رشته هایی چون آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، خودامدادی و دگر امدادی، تیراندازی، دستگیری، بازداشت و گزارش نویسی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سردار یاوری در معرفی برگزیدگان نتایج اولین دوره مسابقات مهارت های پلیسی ویژه کارکنان زن ناجا اعلام کرد: مقام اول ؛ ستوانیکم "معصومه کتابی"(همدان)، مقام دوم؛ "الهام صفری"(فارس)، مقام سوم؛ ستوانسوم "فاطمه مستقیمی"(همدان)، مقام چهارم؛ ستوانسوم "زهرا فلاحی"(همدان)، مقام پنجم؛ ستوانیکم "خدیجه عبدالملکی"(همدان)، مقام ششم؛سرگرد"صدیقه السادات هاشمی(ستاد ناجا)، مقام هفتم؛ گروهبانیکم "فاطمه السادات حسن نیا"، مقام هشتم؛ "اعظم اعظم پور"(کرمان)، مقام نهم؛ ستوانیکم"فاطمه داوری دولت"(اصفهان) و مقام دهم؛ ستوانیکم"زهرا حسینی"(کردستان) را کسب کردند.
معاون تربیت و آموزش ناجا  از کلیه فرماندهان در خصوص اعزام تیم بانوان، تشکر کرد و گفت: فرماندهان انتظامی استان همدان، ستاد ناجا، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس  به ترتیب مقام های تیمی اول تا پنجم را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسامی برگزیدگان مسابقات مهارت پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت:: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

مهدی فرهادیان افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر