Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدی با بیان اینکه صومعه‌سرا نخستین شهرستان استان در زمینه تجهیز و نوسازی اراضی است، گفت: حدود ۹۰ درصد از اراضی کشاورزی صومعه‌سرا به صورت مکانیزه کشت و برداشت می‌شود که به نوع خود در استان بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(شنبه، 29تیر) در نشست با مسئولان این شهرستان با اشاره به اقتدار کشورمان، اظهار کرد: امروز اقتدار، توانمندی و قدرت کشور، نظام و نیروهای جان بر کف نظامی، انتظامی و امنیتی در سطح دنیا به نمایش گذاشته می‌شود که سبب افتخار ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: با انسجام، اقتدار و عزت کشورمان، دشمنان راهی نمی‌توانند پیش ببرند و محکوم به شکست در روال شوکت و عزت ایران و ایرانی هستند.

 

وی با اشاره به مشکل کم‌آبی برخی از مزارع کشاورزی در چند هفته گذشته، گفت: به برکت باران این مشکل حل شد و امروز برداشت مکانیزه برنج در سطح مزارع شهرستان آغاز شده است که حدود 90 درصد از اراضی کشاورزی صومعه‌سرا به صورت مکانیزه کشت و برداشت می‌شود که به نوع خود در استان بی‌نظیر است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه صومعه‌سرا نخستین شهرستان استان در زمینه تجهیز و نوسازی اراضی است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود سال زراعی خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به ضعف و مشکل برق‌رسانی، خاطرنشان کرد: مردم به شدت به دنبال رفع این معضل هستند و انتظار می‌رود مسئول مربوطه برای این موضوع برنامه داشته تا با درایت انتظارات مردم را جوابگو باشد.

 

وی با بیان اینکه مشکلات برق در 77 نقطه شهرستان شناسایی شده که باید مدیریت درست انجام شود، اظهار کرد: در حوزه آب شرب روستایی با مشکلاتی مواجه هستیم که ریاست آب شهرستان به جدیت به دنبال رفع این مشکل باشد.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه خروج مسئولان از شهرستان به هر دلیلی باید به اطلاع فرماندار و یا معاونین فرماندار برسد، افزود: حضور مستمر روسای ادارات در اولویت است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مسئولان برنامه محور حرکت کنند، گفت: برنامه‌هایی که برای اعتلای شهرستان است باید بیشتر پیگیری شود.

 

وی با اشاره به چهلمین سالروز سنگر نماز جمعه، تصریح کرد: پنجم مردادماه نخستین نماز جمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی برگزار شد که به همین مناسبت برنامه‌هایی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکمه نماز جمعه رهاورد انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: سنگر نماز جمعه سنگر انسجام و وحدت و تریبونی است که مهر و محبت دین محمدی(ص) را بیان می‌کند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه امام رضا ع مقام معظم رهبری اوقات فراغت زلزله مسجدسلیمان معاون پارلمانی رئیس جمهور خراسان جنوبي اردبیل مقاومت توسعه ضعف آب و برق برداشت مکانیزه برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان