Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ساعتی پیش جرمی هانت وزیر امور خارجه انگلستان در تماسی تلفنی با دکتر محمد جواد ظریف - که در کاراکاس حضور دارد - در خصوص آخرین تحولات مربوط به توقیف کشتی ها گفتگو کرد.

در این گفتگو دکتر ظریف با یادآوری اینکه بر خلاف اقدام غیر قانونی انگلیس در توقیف کشتی حامل نفت ایران، اقدام ما بر اساس درخواست سازمان بنادر و کشتی رانی ایران با توجه به تخلف کشتی انگلیسی از مقررات صورت گرفته است و باید از مجاری حقوقی و قانونی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفین در این گفتگو بر یافتن راه حل های قانونی و پرهیز از افزایش تنش تاکید کردند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انگلیس ونزوئلا محمدجواد ظریف جرمی هانت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات طلایی دارویی در ماه مبارک رمضان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر الناز بهروز گفت: بیماران نباید بدون مشورت با داروساز یا پزشک معالج خود، اقدام به قطع دارو، تغییر یا کاهش دوز مصرفی و یا تغییر زمان مصرف کنند، زیرا رعایت نکردن این اصول می‌تواند منجر به عدم اثربخشی دارو، عدم دستیابی به اثرات درمانی، بروز اثرات جانبی و تشدید بیماری شود.

 

وی افزود: مطالعات به عمل آمده روی دارو‌های ضد فشارخون نشان می‌دهد که روزه داری تأثیر خاصی بر اثربخشی این دارو‌ها ندارد.

 

دکتر بهروز ادامه داد: هرچند روزه داری برای برخی از مبتلایان به دیابت بنابر تشخیص پزشک معالج می‌تواند مفید باشد، ولی تغییر خودسرانه دوز دارو و رژیم غذایی در برخی دیگر بسیار خطرناک است.

 

کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: بیمارانی که انسولین مصرف می‌کنند، قبل از اقدام به روزه داری باید با پزشک معالج خود مشورت کنند برای بیماران دیابتی، کنترل مرتب قندخون و تنظیم آن بسیار مهم است.

 

وی در خصوص حفظ سلامت بانوان می‌گوید: استفاده خودسرانه از دارو‌های ضدبارداری ترکیبی مانند LD جهت قطع خونریزی دوران قاعدگی به منظور کامل کردن روزه در ماه رمضان، چرخه هورمونی مصرف کننده دارو را مختل خواهد کرد و تبعات خطرناکی مانند اشکالات انعقادی و ایجاد لخته در عروق اندام‌های تحتانی و حتی عروق مغزی به دنبال خواهد داشت.  

 

دکتر بهروز ادامه داد: شیوع این عارضه با افزایش سن، افزایش می‌یابد و این امر هشداری است برای بانوانی که در سنین بالای ۳۵ سال و یا دارای اضافه وزن و سابقه ترومبوز و یا سیگاری هستند و قصد مصرف دارو‌های ضدبارداری بدون تجویز پزشک را دارند.  

 

وی در پایان به عموم همشهریان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مشکل در خصوص تهیه و توزیع دارو و همچنین سئوالات تخصصی دارویی می‌توان در ساعات اداری به غیر از روز‌های تعطیل با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • اطلاعیه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در خصوص کشف مقادیری از گوشت «تک سمی»
  • پروژه‌های به ثمر نشسته در طرح تفصیلی شهر اصفهان اعلام شد
  • نکات طلایی دارویی در ماه مبارک رمضان
  • هشدار پلیس راهور یزد به رانندگان: تخلف کنید خودرو تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود
  • توقیف خودرو‌های متخلف به مدت ۲ هفته
  • نشست مشترک روسای کل گمرکات ایران _ترکیه و ۱۲ برنامه عملیاتی
  • فرشاد مومنی:روس و انگلیس بر سر اینکه ایران سر بلند نکند توافق دارند/آنچه در تاریخمان تجربه کردیم، اکنون نیز مشاهده می شود/برنامه تعدیل ساختاری، دقیقا همان کارکرد کودتا در ایران را داشت/نرخ بهره بالای5درصد به معنای تسخیر توسط رباخوارها است
  • تحولات اوکراین| شکست تلاش برای عبور از مرز روسیه و وعده پوتین برای اقدام تلافی جویانه