Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹، «ایرانسل» و «شرکت کنترل گاز اکباتان» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، شنبه، ۲۹ تیرماه ۱۳۹۸، تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل با شرکت کنترل گاز اکباتان در حوزه اجرای پایلوت کنتور هوشمند گاز مبنی بر شبکه NB-IoT، بین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و محمدرضا جعفری، مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و نخستین اپراتور با پوشش گسترده شبکه ارتباطی NB-IoT در سطح کشور و شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان یکی از شرکت‌های توانمند در تولید کنتورهای گاز هوشمند خانگی مبتنی بر فناوری NB-IoT، این تفاهم‌نامه را امضا کردند تا به صورت پایلوت، کنتورهای هوشمند گاز بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شوند. ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ غرفه‌های جداگانه‌ای در سالن‌های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه را برای ارائه و معرفی خدمات خود، در نظر گرفته است. نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تیرماه آغاز شده و تا فردا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، پذیرای بازدیدکنندگان است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف