Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا در مورد انتقال آنتوان گریزمان به این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکومادرید معتقد است با توجه به توافق زودهنگام بارسا با گریزمان، آنها باید بند 200 میلیون یورویی قرارداد وی را پرداخت کنند اما آبیدال مدعی شد زمانیکه گریزمان اعلام کرد که می خواهد اتلتیکومادرید را ترک کند مذاکرات بارسلونا با وی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اریک آبیدال گفت: "جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه با اتلتیکو مادرید برای بحث و تبادل نظر در مورد انتقال گریزمان به نوکمپ و اطلاع رسانی به آنها ارتباط برقرار کرد تا اگر مذاکره امکان پذیر نبود، بارسلونا مبلغ 120 میلیون یورو بند آزادسازی را پرداخت کند.

 

 

اتلتیکومادرید از منافع خود دفاع می کند و ما نیز از بارسلونا دفاع می کنیم. ما هرگز توافق اولیه ای با گریزمان نداشتیم، بعد از اینکه وی اعلام کرد که می خواهد اتلتیکومادرید را ترک کند ما با وکیل وی تماس گرفتیم. ما می توانیم یک بازیکن را دوست داشته باشیم، زیرا بخش ورزشی ما می گوید که آن بازیکن با مشخصات مورد علاقه ما تطابق دارد اما ابراز تمایل تنها زمانی بوجود می آید که خود بازیکن علاقه خود برای پیوستن به بارسلونا را ابراز کند.

 

نقش لیونل مسی در انتقال گریزمان؟ این موضوع وظیفه مسی نیست. اگر مسی در مورد بازیکنان تیم های دیگر ابراز علاقه کند در واقع نسبت هم تیمی های فعلی خود بی اعتبار بوده است و من می دانم چرا مسی نمی خواست درباره گریزمان صحبت کند.

 

انتقال آرین رابیو به یوونتوس؟ او در لیست ما قرار داشت اما تصمیم گرفت راهی یوونتوس شود. ما نمی دانیم چرا این اتفاق رخ داد اما دلایل ورزشی یا مالی می تواند در این تصمیم تاثیرگذار باشد."

آبیدال آنتون گریزمان بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آبیدال بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران برای آب بندان روستای مهترکلاته، آورده‌ای جز ضایعات نداشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این آب بندان می‌توانست، آب مورد نیاز کشاورزی در محیط پیرامون را تامین کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • باران برای آب بندان روستای مهترکلاته، آورده‌ای جز ضایعات نداشت
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم