Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آمار‌ها نشان می‌دهد شمار افراد کارتن خواب در شهر لندن در سال ۲۰۱۹ به بالاترین میزان خود رسیده که در حدود ۹ هزار نفر شب را در خیابان‌های پایتخت سپری می‌کنند. تاریخ انتشار: 22:00 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۵۹۶ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، طبق آمار منتشر شده توسط یک نهاد محلی لندن، افراد کارتن خواب در پایتخت انگلیس از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به بالاترین میزان خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنابر این گزارش، شمار کارتن‌ خواب‌‎ها در پایتخت انگلیس به نزدیک ۹ هزار نفر رسیده است.
یکی از اعضای حزب محافظه کار از شهروندان لندن درخواست کرده در صورتی که آنان قصد کمک به افراد بی خانمان و کارتن خواب را دارند بهتر است کمک‌های مالی خود را به سازمان‌های خیریه بدهند و مستقیماً به بی خانمان‌ها کمک نکنند.    
همچنین شورای شهر وستمینستر از نصب آگاهی‌هایی در ایستگا‌های مرکزی لندن خبر داد؛ این تبلیغات به بازدیدکنندگان هشدار می‌دهد افرادی که قصد کمک کردن به افراد بی خانمان و کارتن خواب را دارند، کمک های مالی را به موسسات خیریه بدهند.
این تبلیغات بر روی یک صفحه نمایش بزرگ فردی را نشان می‌دهد که در گذشته کارتن خواب بوده و ده سال شب را در خیابان‌های وست مینستر به سر می‌برده، اما پس از سال‌ها هم اکنون در شهرداری مشغول به کار شده و افراد بی خانمان را کمک می‌کند.    
وستمینستر بیشترین میزان کارتن خواب به نسبت سایر مناطق پایتخت انگلیس به خود اختصاص داده است. بیش از ۳۰۰ نفر کارتن خواب شب را در خیابان‌های این شهر سپری می‌کنند. با وجود کمک‌های دولتی برای مقابله با کاهش بی خانمان‌ها در سطح شهر، اما شمار آنان همچنان رو به افزایش است.
صادق خان شهردار لندن بحران بی خانمان‌ها و افراد کارتن خواب را باعث شرم ساری و سرافکندگی ملی توصیف کرده است.

منطقه " نیوهام " در لندن بالاترین میزان افراد بی خانمان در کشور انگلیس را به خود اختصاص داده که در ۱۴۵۰۰ نفر بی خانمان در محل‌های اقامت موقت زندگی می‌کنند.   بیشتر بخوانید: سوء استفاده از بی خانمان‌ها در انگلیس
شهردار نیوهام می‌گوید، بحران مسکن در انگلیس به دلیل سیاست ناکارامد دولت رشد داشته است. در مناطق نیوهام و استراتفورد شمار کارتن خواب‌ها افزایش یافته‎اند.       تحقیقات جدید نشان می‌دهد دست کم ۴۴۰ بی خانمان در انگلیس در فاصله زمانی اکتبر ۲۰۱۷ تا اکتبر ۲۰۱۸ جان خود را از دست داده‎اند.

آمار‌های رسمی نشان می‌دهد شمار افراد کارتن خواب از زمان به روی کار آمدن حزب محافظه کار، ۱۶۵ درصد رشد صعودی پیدا کرده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارتن خواب بی خانمان ها لندن انگلیس افزایش بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس

.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ عوامل جناح راستگرای افراطی در لندن که پرچم انگلیس را بر دوش داشتند، مقابل دفتر نخست وزیری این کشور با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
امروز که همزمان با روز جورج مقدس در انگلیس است، ده‌ها نفر از افراد راستگرا در لندن، با خروج از محلی که پلیس در برابر دفتر نخست وزیری به آنان اختصاص داده بود، با نیرو‌های پلیس درگیر شدند. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یکی از این نژادپرستان در لندن، با چتر به نیرو‌های پلیس حمله می‌کند.
بخشی از مردم در بریتانیا، به اهتزاز در آوردن پرچم انگلیس را نشانه نژادپرستی انگلیسی‌ها می‌دانند. شماری از تماشاگرنما‌ها در مسابقات ورزشی، از جمله در باشگاه‌های فوتبال، با پرچم انگلیس به رقبا حمله می‌کنند. به نوشته ایندیپندنت، امروز نیز شماری از حاضران در برابر دفتر نخست وزیری انگلیس، با سر دادن شعاری‌های نژادپرستانه، از تامی رابینسون، نژادپرست مشهور انگلیسی حمایت می‌کردند.
پرچم انگلستان یا بریتانیا تلفیقی از پرچم انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است، اما گروه‌های راست افراطی فقط پرچم انگلیس را که دارای زمینه سفید با صلیب قرمز در وسط آن است پرچم این کشور می‌دانند.
پلیس با توسل به نیرو‌های ویژه و اسب سوار تلاش کرد این تظاهرات را مهار کند.

دیگر خبرها

  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس