Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Behaviour Interactive، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی درکانادا، HBO و GAEA اعلام کردند که یک بازی موبایل جدید بر اساس دنیای «Game of Thrones» ساخته خواهد شد که تا آخر سال ۲۰۱۹ قرار است روی بازار‌های اپ استور و گوگل پلی قرار گیرد تا کاربران این دو سیستم عامل آن‌ها را دانلود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی با نام «Game of Thrones Beyond the Wall» نام خواهد داشت. داستان این بازی مربوط به چند دهه قبل از داستان سریال پخش شده از شبکه HBO است. این داستان زمانی را روایت خواهد کرد که لرد فرمانده بریندن ریورز (Brynden Rivers) که با القابی همچون کلاغ خونی (Bloodraven) یا کلاغ سه چشم (Three-Eyed Rave) هم مشهور بود، به پشت دیوار می‌رود و پس از آن ناپدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: کراس پلی پیشرفت خواهد کرد

به نظر می‌رسد این بازی از لحاظ گیم‌پلی یک بازی استراتژیک باشد که گیمر‌ها قادر خواهند بود شخصیت‌های مورد علاقه خود را از جوخه‌های مختلف و به صورت ترکیبی انتخاب کنند و در میادین نبرد Game of Thrones به مبارزه بپردازند تا پیروز شوند. هر یک از شخصیت‌های این بازی موبایلی توانایی‌های خاصی را در اختیار دارند که می‌توانند نتیجه جنگ را به نفع نیرو‌های خودی برگردانند. کسانی که این بازی را انجام می‌دهند، قادر خواهند بود تا شخصیت‌های مختلف دنیای شناخته شده Game of Thrones را دور هم جمع کنند و در بخش‌های مختلف بازی، از قلمروی انسان‌ها محافظت کنند و همچنین در حین انجام مأموریت‌های بازی، با شخصیت‌های جدید آشنا شوند.

Game of Thrones Beyond the Wall به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار خواهد گرفت، اما برخی از آیتم‌های این بازی باید از طریق اپلیکیشن خریداری شوند. تمام افرادی که از قبل در گوگل پلی، اپ استور یا سایت رسمی بازی برای آن ثبت نام کرده باشند، در هنگام عرضه این بازی قبل از پایان سال جاری میلادی چند شخصیت و آیتم اضافه نسبت به دیگران برای بازی کردن خواهند داشت.

در ادامه می‌توانید تریلر پخش شده از این بازی را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تولید یک بازی از سریال Game of Thrones

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در استادیوم خانگی خود با نتیجه دو بر یک از سد العین گذشت اما به دلیل شکست چهار بر دو در بازی رفت، با شکست در مجموع دو مسابقه، از رسیدن به بازی فینال بازماند.

حذف الهلال با موجی از شادی و خوشحالی میان هواداران تیم های رقیب این باشگاه همراه بود. برادر آیمریک لاپورت یکی از نفراتی بود که با ارسال توییتی جنجالی، به باشگاه رقیب کنایه سختی زد.

لاپورت در النصر توپ می زند و برادر او با ارسال توییتی کنایه آمیز نوشت: "بدون کارت قرمز، شما برنده نمی شوید". در واقع منظور او، دادن کارت قرمزهای متعدد به رقبای الهلال در بازی های این فصل است جایی که حریفان این تیم در این فصل و در تمامی رقابت ها، 12 بار کارت قرمز گرفته اند که دو مورد آن برابر سپاهان و یک بار نیز در بازی با نساجی رخ داد.

دیگر کنایه غیرمستقیم از سوی النصری ها به ارسال دو پست عبدالاله العمری در شبکه اجتماعی اسنپ چت بازمیگردد. مدافع النصر بلافاصله پس از شکست الهلال، تصویری از خودش را منتشر کرد که خنده ای بر لب دارد و هیچ توضیحی درخصوص این تصویر درج نکرد تا اینگونه برداشت شود که خنده های او، کنایه به باخت الهلال بوده است.

عبدالاله العمری در ادامه ویدیویی معروف و وایرال شده از کودک بچه ای را منتشر کرد که ابتدا در حال گریستن است و سپس به یکباره مشغول خندیدن می شود و در فضای مجازی عربستان، این پست نیز کنایه به شکست الهلال عنوان شده است.

صفحات هواداری النصر نیز نتوانستند شادی خود بابت شکست الهلال را مخفی کنند و با انتشار پست های متفاوتی که در آنها عبارت "العین" استفاده شده بود، بر زخم رقیب نمک پاشیدند. به عنوان مثال و در یکی از این پست ها، آنها تصویری از رونالدو را منتشر کردند و نوشتند که او با چشمش (عین در عربی به معنای چشم) توپ را دنبال می کند.

یکی دیگر از صفحات هواداری النصر با انتشار تصویری از خنده های کریستیانو رونالدو و لوئیس کاسترو پس از قهرمانی در جام باشگاه های عربی که با پیروزی برابر الهلال به دست آمده بود، به کاربران خود صبح بخیر گفت. پس از شکست الهلال، حتی صفحات هواداری تیم های دیگر سعودی مانند الاهلی و الاتحاد نیز کنایه هایی به شکست آبی های ریاض زدند.

بزرگترین صفحه هواداری الهلال نیز در پاسخ به کنایه های رقبا، تصویری از قهرمانان ادوار مختلف رقابت های جام باشگاه های آسیا و لیگ قهرمانان را منتشر کرده که این باشگاه سعودی با 4 قهرمانی، پرافتخارترین تیم آسیاست. این پیج الهلالی نوشته است: "او برای همیشه رئیس و اولین رهبر این قاره باقی می ماند". تصویری که دو قهرمانی استقلال در آسیا نیز در آن دیده می شود.

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد