Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، بهنام مظاهری افزود، معاونت فرهنگی وامورجوانان ضمن اجرای رویداد فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج جهت تسهیل در پیشبرد برنامه های مدون دستگاه های اجرایی اهم سرفصل های  پیشنهادی را درچندین بخش مجزا ارائه می کند.

مظاهری اهم برنامه های هفته ازدواج را بشرح زیر برشمرد:

-    برگزاری کارگاه آموزشی ،مهارت های زندگی با رویکرد تحکیم خانواده  

-    اهدای کمک هزینه ازدواج توسط مجمع خیرین ازدواج استان ودستگاه های اجرایی مرتبط

-    ترویج ازدواج آسان،اگاهانه وپایدار

-    الگوسازی سبک زندگی حضرت علی (ع)وحضرت زهرا(س)

- نشست و هم اندیشی با جوانان و بررسی مسائل روز ازدواج جوان به مناسبت هفته ازدواج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-تجلیل از فعالین وخیرین ازدواج

-برگزاری جشن ازدواج

رییس گروه ستاد ساماندهی گفت:از دیگر برنامه های هفته ازدواج میتوان به  نشست خیرین ازدواج بانماینده محترم ولی فقیه و استاندار به مناسبت هفته ازدواج خبرداد.

مظاهری  با اشاره به افتتاح دفتر مجمع خیرین استان اردبیل افزود : تمامی برنامه های اجرایی در سطح استان به صورت موازی در تمامی شهرستان های تابعه  نیز برگزارخواهد شد.

این نشست با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و مجمع خیرین استان اردبیل برگزار شد.

  هفته ازدواج از 12 مرداد تا 18 مرداد ماه می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج استان اردبیل حضرت علی شاخص مهارت های زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسیر عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره ۱۳ قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6087432

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2