Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@02:47:40 GMT

کمبود 170 کلاس درس در سال تحصیلی جدید در استان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۵۹۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز، علیرضا باقری ثالث مشاور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در اموراستانها و محمدرضا جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و عسگرعلی جوابخت مدیرکل نوسازی مدارس استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه عسگرعلی جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین امسال 170 کلاس درس کمبود داریم که امیدواریم با کمک دولت و خیرین آن را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت گفت: تاکنون 14 درصد اعتبارات تملک دارایی به نوسازی تخصیص داده شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین اظهار کرد: با توجه به نیازهای آموزشی استان خوشبختانه با کمک دولت و خیرین از سال 76 تاکنون توانسته ایم هزار پروژه آموزشی را در مناطق مختلف استان قزوین عملیاتی کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین عنوان کرد: برای برون رفت از مشکلات کمبود فضای آموزشی ایده های متعددی داریم و با کمک دولت و خیرین امیدواریم کمبود مدرسه در شمال، شرق و غرب استان به ویژه در پونک، ملاصدرا، مینودر، مهرگان برطرف شود.

جوانبخت یادآورشد: ساخت هر کلاس درس در استان قزوین حدود 350 میلیون تومان هزینه دارد وامسال هدف گذاری کرده ایم تا بتوانیم 170 کلاس درس را آماده بهره برداری دانش آموزان کنیم.

 

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!