Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:57:55 GMT

دیدار سرگئی ریابکوف با نیکولاس مادورو در کاراکاس

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۸۶۹

دیدار سرگئی ریابکوف با نیکولاس مادورو در کاراکاس

معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد، با نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا در کاراکاس دیدار کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیدار سرگئی ریابکوف،‌ معاون وزیر امور خارجه روسیه با نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا شنبه در حاشیه کنفرانس وزارتی دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریابکوف با بیان اینکه با دلسی رودریگز، معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا هم دیدار داشته است، گفت: افتخار این را داشتیم که مورد استقبال رئیس‌جمهوری ونزوئلا قرار بگیریم.

معاون سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پیشتر گفته بود تعدادی نشست در سطوح مختلف در جریان سفر شنبه تا دوشنبه به این کشور آمریکای لاتین خواهد داشت.

این دیپلمات روس همچنین گفت ارتقای فعالیت شرکت‌های روسیه در ونزوئلا حین دیدارهایش در کاراکاس مورد گفت‌وگو قرار گرفته است. ریابکوف شامگاه شنبه به خبرنگاران گفت: ما به صورت جامع همکاری و ابتکارهای دوجانبه و همچنین رشد تجارت را به بحث گذاشتیم. خصوصا ایده‌هایی درباره چگونگی توسعه حضور شرکت‌های روسی در اینجا و همچنین تقویت صنایع نفت و گاز، داروسازی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

ریابکوف شنبه برای شرکت در کنفرانس وزارتی دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد به وزیر ونزوئلا سفر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است

سرگئی شویگو امروز (جمعه) گفت، روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده و نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف ندارد.

به گزارش ایسنا، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در جریان نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در آستانه گفت: «روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است. ما نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف نداریم. ما  از مردم خود در سرزمین‌های تاریخی روسیه محافظت می‌کنیم.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر دفاع روسیه در ادامه صحب‌هایش افزود: «روسیه همواره حداکثر تلاش خود را برای حفظ ثبات استراتژیک و توازن قوا در جهان انجام داده است.»

شویگو در ادامه گفت، ادامه حملات نیروهای مسلح اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا می‌تواند منجر به عواقب فاجعه بار شود. حملات مداوم نیروهای مسلح اوکراین به این نیروگاه هسته‌ای نگران‌کننده است.

وی افزود، ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در تلاش برای بازسازی سیستم امنیتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای تسلط است. بازگشت اسلامگرایان رادیکال از خاورمیانه، شمال آفریقا به جنوب شرق آسیا، پیش نیازهایی را برای نقاط جدید فعالیت آنها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • هشدار روسیه در مورد استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند