Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@03:57:50 GMT

تکذیب خبر دستگیری ضارب جوان ۲۵ ساله ایلامی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۹۱۹

تکذیب خبر دستگیری ضارب جوان ۲۵ ساله ایلامی

به گزارش فارس، اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی ناشناس با یک قبضه سلاح گرم به یک جوان سوار بر خودرو پراید شلیک کرده و سپس متواری می‌شود.

پس از انتشار این فیلم که واکنش‌های بسیاری را از سوی مخاطبان به‌همراه داشت نیروی انتظامی اعلام کرد که ضارب در کمتر از ۲ ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است و تشکیل پرونده در این باره انجام و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنان در حالی بیان شد که اعضای خانواده جوان ۲۵ ساله که مورد ضرب گلوله قرار گرفته به خبرنگار ما گفتند که سخنان گفته شده صحت ندارد و تنها یک نفر مظنون در این رابطه دستگیر شده که تاکنون به این عمل اعتراف نکرده است.

ماجرا از چه قرار بود؟

برادر جوان ۲۵ ساله ایلامی که مورد ضرب گلوله قرار گرفت، گفت: روز چهارشنبه برادرم با یکی از مغازه‌دارن مشاجره لفظی کرد و بامداد پنجشنبه این حادثه رخ داد، این مغازه‌دار را تنها به عنوان مظنون به پلیس معرفی کردیم و این فرد تنها کسی است که توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده و تاکنون هیچ اعترافی به انجام جرم نکرده است.

وی افزود: پس از انتقال برادرم به بیمارستان چندین ساعت منتظر حضور تنها پزشک عروق استان بودیم که پس از ساعت‌ها معطلی پزشک مربوط در بیمارستان حاضر شد و متاسفانه جراحی پیوند موفقیت آمیز نبود و عمل قطع عضو انجام شد.

برادر این جوان ادامه داد: برادر من هم اکنون پای خود را از دست داده و تنها خواسته ما از دادستان محترم ایلام پیگیری مجدانه به این جنایت وحشیانه است، چرا باید ضارب برادر بی‌گناه من تاکنون مشخص نباشد.

لزوم بیان حقیقت 

نیروی انتظامی در حالی خبر از دستگیری ضارب می‌دهد که اخبار مربوط به نیروی انتظامی تنها و تنها از کانال معاونت اجتماعی می‌گذرد و انتظار می‌رود ضمن رعایت حال جامعه، حقایق نیز بیان شود. بازار تکذیبیه‌ها در فضای رسانه استان داغ است، بی شک اصحاب رسانه نیز به‌عنوان منعکس کننده سخنان مسوولان به مردم، از مسوولان انتظار دارند به بیان حقایق پرداخته و تنها هدف آنان آرام جلوه دادن اوضاع نباشد، بلکه ضمن تلاش برای برقراری امنیت، حقایق نیز بازگو شود تا روند دستگیری و ورود مراجع قضایی سریعتر پیش رود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر

 بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.

با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون