Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت: ۳۹ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس زائران عراقی مصدوم شدند. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی در محور خرم‌آباد-کوهدشت واژگون شد.

وی با اشاره به تعداد مصدومان حادثه واژگونی افزود: این اتوبوس 45 سرنشین داشت که 39 نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واژگونی اتوبوس حامل زائران عراقی در محور خرم‌آباد - کوهدشت 22 مصدوم برجای گذاشتتصادفات برون شهری در جاده‌های استان مرکزی 10 درصد کاهش یافتبیشترین آمار تصادفات استان مرکزی مربوط به محورهای مواصلاتی ساوه است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان عنوان کرد: دو دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد که هشت نفر از مصدومان توسط هلال‌احمر به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

وی بیان کرد: سه نفر دیگر از مصدومان حادثه توسط هلال‌احمر به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال یافتند و مابقی مصدومان توسط اورژانس لرستان به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش ۴ ساعته نجات‌گران هلال احمر برای دسترسی به فردی حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

وی در توضیح این خبر افزود: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجات‌گران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجات‌گران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علائم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

محبوبی تصریح کرد: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجات‌گران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

کد خبر 748093

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان