Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون جاده‌های استان هرمزگان با ۱۲ دستگاه خودرو نامحسوس کنترل می‌شد که از شنبه ۲۹ تیرماه، سه دستگاه خودرو جدید نیز به این تعداد افزوده شد تا بتوان با کنترل تخلفات حادثه ساز شاهد کاهش جان باختگان جاده‌ای بود.

رییس پلیس راه هرمزگان در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تعطیلات تابستانه کنترل‌ها در جاده‌های استان برای امنیت بیشتر مسافران و انضباط ترافیکی تشدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی اسفندانی روز یکشنبه بیان داشت: ما از مردم عزیز و رانندگان خودروها می‌خواهیم که برای حفظ امنیت و سلامت خود و کاهش تلفات جاده‌ای با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی شمار تصادف‌های جاده‌ای هرمزگان در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: پلیس بدون اغماض با هرگونه تخلف در جاده‌های استان برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس راه هرمزگان خاطرنشان کرد: خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز از ۷۲ ساعت تا یک هفته در توقیف پلیس خواهند بود و برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

اسفندانی بیشترین شمار تصادفات جاده‌ای هرمزگان را به دلیل سه تخلف حادثه ساز سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با کنترل‌های نامحسوس، سرعت را در جاده‌های استان مدیریت کنیم.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • ببینید | زیرکی جالب یک زن در تماس با پلیس برای درخواست کمک به صورت نامحسوس!
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان