Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت،  حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: انتظار داشتیم بر اساس ماده ۱۱۰ آیین نامه داخلی مجلس در خصوص افتخارات سپاه و نیروی دریایی در خصوص توقیف نفتکش انگلیسی صحبت می‌کردیم که لاریجانی در واکنش به او گفت: (انگلیسی‌ها) دزدی کردند، (سپاه) جوابشان را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی دلیگانی همچنین یادآور شد: دولت وظیفه خود را در خصوص تنظیم بازار انجام نمی‌دهد و وضعیت مسکن و خوراک و بازارهای مختلف حالت رها شده دارد. شرکت‌های دولتی‌ هم خدمات و کالاها را گران می‌کنند و بخش غیر دولتی نیز به دنبال آنها کالاها را گران می‌کنند.

لاریجانی در واکنش به این اظهارات حاجی نیز گفت:‌ این مشکلی است که ما هم به آن اشاره کردیم و در جلسه غیر علنی هم توضیحاتی داده شده اما باید بحث کرد تا دولت گامی بردارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علی لاریجانی نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود