Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی از نجات یک قاتل قبل از اجرای حکم قصاص از چوبه دار در این شهرستان خبر داد تاریخ انتشار: 09:42 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۸۱۹

صمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از نجات یک قاتل قبل از اجرای حکم قصاص از چوبه دار در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب خوی بیان داشت: حکم قصاص متهم (ن-د) بر اساس احکام صادره و با تأیید دیوان عالی کشور برای ارتکاب قتل دامادش مرحوم (ب-س) به قصاص نفس محکوم شده بود توسط اولیای دم پرونده بخشیده شد.

وی افزود: قاتل در سال ۹۲ در پی اختلاف خانوادگی دختر خود با شوهرش در منزل خود با آلت قیچی پشم چینی گوسفند مرحوم را به قتل رسانده است.

صمدزاده گفت: با تلاش‌های مستمر و چندین روزه دادستانی در حین اجرای حکم قصاص نفس و زیر چوبه دار به لطف خداوند متعال اولیاء دم از قصاص قاتل منصرف شده و رضایت کتبی خویش را اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان خوی قصاص نفس دادگستری آذربایجان غربی قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران