Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@21:33:12 GMT

فضای مجازی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۷۱۱

فضای مجازی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

استاندار اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به نسل جوان انتقال داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو که  صبح امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان ،اظهار داشت: برخی پیام ها و خاطراتی از جانبازان و شهدا وجود دارد که می تواند برای نوجوانان و جوانان تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رسانه ها با محوریت فرهنگ و ارشاد و صدا و سیما گزیده ای از پیام های حوزه ایثار و شهادت را انتخاب و این آموزه ها را اطلاع رسانی کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به تصمیم این شورا برای نصب المان بمباران هوائی اردبیل- در دوران جنگ تحمیلی- و نیز یادمان شهدای نیروی دریایی در میدان سینا در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت ، بر تسریع در عملیات عمرانی و نصب این المان ها تاکید کرد.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت استان همچنین خواستار بازسازی تمثال شهداء در میادین و بلوارهای شهر اردبیل و نیز یادمان شهدای گمنام در نقاط مختلف استان شد.

بهنم جو در بخش دیگری از سخنان خود بر تکریم و تلاش برای حل مشکلات خانواده های گرامی شهدا ، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و خواستار برگزاری باشکوه 26 مرداد ، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد

پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در آستانه این رویداد هنری در گرگان رونمایی شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به مدت 4 روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد