Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@20:02:36 GMT

بایرن علاقه‌ای به جذب «بیل» ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۹۸۴

بایرن علاقه‌ای به جذب «بیل» ندارد

 سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ، خبر علاقه خود و تیمش به جذب گرت بیل را رد کرده است. او در گفتگو با خبرنگاران وقتی با این سوال مواجه شد که آیا قرار است بیل را بخرد یا نه با آرامش پاسخ منفی داد.

سرمربی بایرن در این باره گفت: من معتقدم او بازیکن خوبی است، درست همان طور که بازیکنان بسیار دیگری هم خوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شاید از رئال برود و در هر تیم دیگری بازی کند. نمی‌دانم دقیقاً کجا و همچنین نمی‌دانم به چه چیز فکر می‌کند. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

در عوض کواچ تمجید بسیاری از بازیکن اسبق تیم فوتبال بارسلونا، تیاگو آلکانتارا کرده است: او سطح بسیار بالایی دارد. روشی که بازی می‌کند، خصوصاً سبکی که فصل گذشته داشت، عالی بود. او بازیکن اصلی ما در میانه زمین است و میانه زمین را برای ما کنترل خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گرت بیل تیاگو آلکانترا تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس

فاریولی توجه چندین باشگاه ممتاز اروپایی را به خود جلب کرده است. 

آژاکس به دنبال جذب فرانچسکو فاریولی، سرمربی کنونی نیس، به عنوان سرمربی آینده باشگاه است. 

طرفداری | به گزارش تلگراف هلند و با تایید اکیپ فرانسه، فاریولی گزینه مد نظر سران آژاکس است. او برای شروع کارش در نیس مورد تحسین زیادی قرار گرفت، هرچند که افت قابل توجهی از ابتدای سال جدید میلادی تجربه کرده است. اما نیس تحت هدایت او، همچنان در رتبه پنجم لیگ یک قرار دارد و در مسیر دستیابی به هدف خود برای کسب سهمیه اروپایی برای فصل آینده است. در حالی که فاریولی به عنوان گزینه‌ای ناشناخته از ترکیه وارد شد، اکنون دیگر این‌طور نیست. گزارش‌هایی در ایتالیا، فاریولی را به پست‌های سرمربیگری در آث میلان و ناپولی مرتبط کرده‌اند.

آژاکس نیز به این سرمربی آینده‌دار علاقه‌مند است. سرمربی موقت آژاکس در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد و این تیم لیگ هلندی در حال تهیه فهرستی از جانشینان احتمالی است. نام فاریولی به همراه اریک تن‌هاخ و گراهام پاتر در این لیست قرار دارد. اکيپ گزارش می‌دهد که یکی از اعضای سران آژاکس به تازگی به منطقه کوت دازور سفر کرده است؛ اگرچه اطرافیان فاریولی برگزاری هرگونه جلسه‌ای را تکذیب می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟