Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عرفان فتحی مدیر شهرداری منطقه دو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معابر شهرک ارشاد و کوچه های هم جوار آن آسفالت شد.

وی افزود: از آنجایی که ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ محسوب می‏شود، عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر به منظور مناسب سازی معابر محیط شهری از جمله اولویت های شهرداری در سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی بیان کرد: آسفالت و بهسازی معابر مهمترین مطالبه شهروندان است و ما در راستای رضایت مندی و انجام تعهدات گذشته در سال جاری عملیات آسفالت بسیاری از معابر سطح شهر را آغاز کرده ایم.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از آسفالت ۱۰ هزار مترمربعی شهرک ارشاد و کوچه های همجوار آن با ۱۴۰۰ تن  آسفالت خبر داد و تصریح کرد: تسهیل در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه، حذف ناهمواریها و همسان سازی و مناسب سازی سطح معابر از مهمترین اهداف آسفالت ریزی سطح معابر است.

وی در پایان افزود: انجام ۳۲۰۰ تن اساس، ۱۱۰۰ متر جدول گذاری به صورت تک جدول و کانیوا از دیگر فعالیتهای عمرانی انجام شده  در راستای بهسازی معابر شهرک ارشاد و تعدادی از کوچه های همجوار است.

۴۶

کد خبر 1281825

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان شهرداری ها حقوق شهروندی نفتکش انگلیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا ایران و انگلیس سپاه پاسداران محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم